Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Efter 5 veckors lååång väntan har jag äntligen fått hem mina helt underbara och bedårande tjejer. Beter mig som en nybliven mamma som...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt ÄCKLIGT!!!!! :eek: Nya katten Nala (fd Azra) har mask!!!!! *kräks* Jag har aldrig sett mask på katt förut, bara sett själva katten hur... 2
Svar
33
· Visningar
7 605
Senast: pussi
·
M
Övr. Katt här är mitt bidrag, kissen heter Cinax´ Hassan B å är en ragdoll... 2
Svar
36
· Visningar
2 220
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Katt Albumet Kommentera gärna gullungen! :love: :love: :)
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Sentenced
·
Övr. Katt Hur sjutton ska man gå till väga vid kattbantning egentligen? Har två katter här hemma, en som är i blivande två och en som är blivande...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt var i stallet idag och plötsligt när jag precis ska åka hem hör jag ett intensivt jamande från halmloftet, kollar upp och precis på...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: caballus
·
Övr. Katt Vad trött jag blir, en bekant till mig har placerat om en hona som nu verkar komma tillbaka. Katten biter på kablar och pratar och leker... 2
Svar
27
· Visningar
2 396
Senast: Sirisiri
·
O
Övr. Katt Detta är då min katt :love: Viktor heter HON :love: Jag tycker jag ser en massa katter som har ungefär samma teckning, hur...
Svar
18
· Visningar
1 510
·
J
Övr. Katt Min 7- månaders katt har helt plötsligt fått en passion för papper. Tidningpapper och toapapper, men även hushållspapper går bra. Hon...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Lilla-S
·
K
Övr. Katt är han inte söt?? Han heter Melker och e ju sååå söt!
Svar
4
· Visningar
750
Senast: Lilla-S
·
Övr. Katt Efter 14 timmars resa för lilla "maja", det dubbla för mig, kom vi hem inatt kl 1... Lägenheten skulle genast utforskas, sedan fick hon...
Svar
12
· Visningar
885
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt Jag har två katter, en 11 årig hona och en 3 årig hane. Bägge är kastrerade. Jag har dock kommit på att jag inte har en aning om vad...
Svar
6
· Visningar
992
·
C
Övr. Katt Min "lille" kattunge fyllde 6 månader för ca 10 dagar sedan, några dagar senare började "ylandet" här hemma. Oliver är visserligen en...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Cuaifeach
·
P
Övr. Katt Har en kompis vars perser har sen igår spytt rosa aktig spya och idag hade den tydlien skitit bajs blandat i blod.vad kan det vara...
Svar
3
· Visningar
1 170
·
B
Övr. Katt Måste bara få skriva ner mina för närvarande rätt hätska känslor för vissa medlemmar av det mänskliga släktet. Vissa här kanske vet att...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: Barret
·
L
Övr. Katt Jag tror jag blir tokig, en av mina katter, en 14-årig kastrerad hankatt har börjat kissa inne.. Han sätter sig på mattorna eller bara...
Svar
6
· Visningar
9 572
Senast: LadyStardust
·
Övr. Katt När är bäst att kastrera en hankatt? Jag har tidigare hört att man kastrerar dom vid 1 års ålder men hörde nu att man kan kastrera dom...
Svar
8
· Visningar
3 376
Senast: CosmicQueen
·
C
Övr. Katt Sv: En undran om känslor för djur Jag vet att du inte ville gå in på kattfrågan i sig - men jag nämner lite om den trots allt. Det är... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 704
·
Övr. Katt Hej Jag ska ha barn ju Juni och hoppas då fått tag i en tvåa,som jag,bebbe & katterna ska dela. Hur brukar det fungera med katter...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: Izamoon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bichon havanais
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025