Bilder på Izaak!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sentenced
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 047
Sv: Bilder på Izaak!

Men oh.. :love: :love: :love:
Jag tror jag är KÄÄÄÄR.
Borde inte vara tillåtet att visa sådanna sööööta bilder. :love: :love:

Halloj på dig!

Allt bra?? Vilken UNDERBAR kisse
är han borta i morgon så är han på Stall Lilla Hageby :)

Tjaaaba!

Jo allt är bra! Hur är det med pållarna då? :)

Det är mina föräldrars nya lilla kisse, han är bara ca 6 veckor- de tog hand om honom när han bara var ca 3 veckor pga att han + en till unge hade blivit övergivna i en plastpåse på en sopbil! :(
Nu har han det jättebra och han är så jäkla kaxig och busig men helt uuunderbaaaaaarrr!!! :love: :love:

Här är mina två stiliga grabbar som är ca 6½ månader, var hos veterinären för kastrering bl.a förra veckan och dom var så DUKTIGA! :banana: *stolt matte*

{DBA92B9E-BB6C-4A55-9603-710022AEFC96}.jpg

Vad fina katter!
Gillar den svarta bäst.
Har en stor svart och väldigt tjock svart katt hemma. Med samma vita prick :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
579
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
237
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka