J
java
Min 7- månaders katt har helt plötsligt fått en passion för papper. Tidningpapper och toapapper, men även hushållspapper går bra. Hon river och biter loss små bitar som hon sedan "springer omkring i ", försöker krypa under eller så går hon omkring och bär på papperstussarna. Morgontidningen älskar hon att krypa under sidorna!
När jag kommer på henne säger jag "nej" (Något som hon verkligen förstår) och då slutar hon, men ofta när jag kommer hem har hon gjort ett "bollhav" med papper. Det räcker att jag går ner till tvättstugan, så är hon där!!
Är detta bara ett tillfälligt bus av en ungkatt, eller vad?! Hon verkar ju helt besatt av papperet! Jag funderade ett tag på om hon var "skendräktig" och bygger bo (Hon äter p-piller)? Hon verkar ju inte äta upp papperet, så det kan ju inte vara att det smakar gott!
Någon annan som har en pappersälskare?!
Är detta bara ett tillfälligt bus av en ungkatt, eller vad?! Hon verkar ju helt besatt av papperet! Jag funderade ett tag på om hon var "skendräktig" och bygger bo (Hon äter p-piller)? Hon verkar ju inte äta upp papperet, så det kan ju inte vara att det smakar gott!
Någon annan som har en pappersälskare?!