Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt I helgen fick vi hem vår lilla unge :love: och nu funderar jag på hur jag ska göra med maten till henne och vår tvååriga hanne. Hon...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Nesslan
·
Övr. Katt Hörde av en vet att katter absolut inte ska äta hundmat.. stämmer det? Och vad är det som är farligt i det? Min hankatt totalvägrar... 2
Svar
20
· Visningar
13 251
Senast: Meibla
·
M
Övr. Katt hej Är det någon som vet hur ung en honkatt kan vara innan man börjar ge henne p-piller? Jag har en hona på ca 6 månader som jag...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: mannis
·
Z
Övr. Katt Igår var vi iväg till Solgläntan och hämtade hem våra två katter!!! Och vilka mysiga katter!! 19 veckor och hur rara som helst. Våra...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Red_Chili
·
M
Övr. Katt Vad gör man om kissen är hård i magen?? han har varit borta tre dagar o mått väldigt dåligt men nu äter han men bajsar knappt...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: MissDaisy
·
D
Övr. Katt Jag tycker inte dessa bilder är så roliga men min kompis låg nästan på golvet och vred sig av skratt vad tycker ni :confused...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Peanut
·
Övr. Katt Är kroksvans på katt ett allvarligt fel i utställningssammanhang? Vet att det är det på hund iaf... Katten kommer i så fall vara...
Svar
6
· Visningar
3 062
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Lite nytagna kort på min katt Lukas. Norsk skogskatt. Lukas sover hehe Så söt! Lukas i min garderob Sover, ser lite...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Fick hem två Devon-grabbar igår, tonåringar. Å jädrans vilka aktiva katter, har aldrig varit med om liknande! Dom e verkligen...
Svar
15
· Visningar
1 017
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Idag vaknade jag av en kåt katt.... min ena kisse, abessiniern 10 mån gammal har blivit könsmogen... vilket jäkla hamande för min...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: anna_panna
·
M
Övr. Katt Hej alla Jag har en katt som är lite risig (dålig) i magen så jag ger honom kokt ris och kokt torsk. Nu är det så att jag undrar om...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: Ylva
·
M
Övr. Katt hittade våran "min" stallkatt idag.. Han/hon (vet ej kön) hade varit borta nu i tre dagar sen snön kom. så hörde vi ett svagt ljud oså...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: M-Meduza
·
R
Övr. Katt Lillkisen här hemma kliar sig jätte mycket i öronen, dom är rena och fina och jag ser inget som kan vara "fel"..tänkte att de kanske...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: Zaria
·
Övr. Katt :angel: Har blivit med katt alltså....... världens goaste kisse. Hoppas det funkar med min lilla tjej oxå. Casper gick det inte med...
Svar
12
· Visningar
852
Senast: domino
·
S
Övr. Katt Usch idag vaknade jag av att jag grät :cry: Kl 11 idag har jag tid hos vet för att låta min gamla katt Sara få somna in och det känns...
Svar
17
· Visningar
1 678
Senast: Björk
·
Övr. Katt En av mina pojkar "sätter på" den andra! Han kör ut snorren, jamar lite å juckar på min andre pojk.... Antar att han börjar bli...
Svar
7
· Visningar
2 900
Senast: Björk
·
Övr. Katt lilla katt som bl.a är en ailien :eek: kolla ögonen http://img.photobucket.com/albums/v470/scodi/blandat020.jpg blåser ut...
Svar
6
· Visningar
743
·
Övr. Katt Kom hem från stan igår och såg att något låg och sprattlade på grusvägen....Någon har kört på min lilla katta. Han inte ens köra henne...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: MaLu
·
Övr. Katt Jag och min sambo har ett problem med våra kattungar; de kissar inte bara i kattlådan utan på alla möjliga ställen:/ Oftast om det...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Sassy
·
Övr. Katt en bild på birman totte, om det nu fungerar villsäga! :)
Svar
1
· Visningar
575
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka