Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt en bild på birman totte, om det nu fungerar villsäga! :)
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt I tisdags kastrerades min honkatt, allt gick jättebra och hon mådde fint efterråt. Igår morse stack hon ut direkt och kom inte tillbaka...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Hur har ni gjort när ni transporterat katt längre sträckor? Ungefär 130 mil i sträck med bil pratar jag om (såklart mindre raster på...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: zesel
·
M
Övr. Katt Att springmask är artspecifik vet jag, dvs människan kan inte bli smittad av kattens springmask, till skillnad mot vad man ofta sa förr...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Abbie älskade sin mamma redan här Abbie på fall (kolla på Simon, vad gör han?)
Svar
5
· Visningar
734
·
Övr. Katt Abbie ligger just nu och sover med nosen i min sko :crazy: :cool:
Svar
13
· Visningar
1 006
Senast: domino
·
I
Övr. Katt Min lilla kisse som heter Musse kom hem för drygt två veckor sen å har varit dåligt i magen nästan hela tiden från å till :crazy: Å...
Svar
7
· Visningar
1 562
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt En av våra "egenuppfödda" stallkatter (f 20/5-04) ser lite konstig ut där bak. När kullen föddes (fyra födda, men en plattades till...
Svar
14
· Visningar
3 339
Senast: Lupin
·
Övr. Katt I lördags tog vi hem henne! Hon är så go! Inte alls jobbig på något sätt, hon älskar att ligga och gosa med mig i tvsoffan och vill vara...
Svar
7
· Visningar
729
·
Övr. Katt Min katt vill inte gå ut knappt nu när minusgraderna börja komma. Utan ska ligga på sin filt intill elementet. Hon kan ligga där i...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt Heej! jag undrar om det är någon mer här på Buke som har en Cornish? Jag kan berätta lite om dom: Cornish rex har krullig päls... 2
Svar
20
· Visningar
2 692
Senast: Wishes
·
X
Övr. Katt får en kisse "ha" såna här öron ? Väldigt gulligt - och påminner rätt mycket om katten i shrek 2
Svar
8
· Visningar
925
·
Övr. Katt Var inne i en affär för ett tag sedan och slängde en blick bland vykorten och fick syn på detta...
Svar
10
· Visningar
913
·
Övr. Katt Imorron ska mina två luddisar veterinärbesiktas å komma hem till mej! Två devon rex killar! Ja e så glad! Har inte haft "innedjur" sen...
Svar
1
· Visningar
622
·
S
Övr. Katt Nu har stackars 5 åriga kissemissen brutit benet! Blivit överkörd :( Han kom hem efter drygt 4 dagar, var hemma själv den helgen och...
Svar
18
· Visningar
24 538
Senast: jojjan
·
Övr. Katt I min pojkvänns ladugård finns det många katter,och för ett bra tag sen fick en av katterna kattungar.. Det jag har märkt är att dom...
Svar
9
· Visningar
9 875
Senast: Eliin_87
·
H
Övr. Katt För 2 timmar sedan dog min katt. Överkörd Jag kan inte fatta det. Han var den finaste och gosigaste katten någonsin, och d efinns ingen...
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: Mysgrisen
·
F
Övr. Katt Vår katt är beräknad att föda om några dagar och jag är helt ny på detta med kattungar och behöver hjälp. Hon har varit inne mycket de...
Svar
17
· Visningar
10 522
Senast: Xeline
·
P
Övr. Katt Jag hade ju tidigare en användarbild av en katt som låg och sov med huvet på musen. Nu har jag en katt i verkliga livet som ligger och...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Pippi
·
R
Övr. Katt Hmm jag har aldrig försökt ladda upp bild på internet förr, hoppas det går. I sommras fick min honkatt en unge, först när jag såg den...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka