• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Rist
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 864
R

Rist

Hmm jag har aldrig försökt ladda upp bild på internet förr, hoppas det går.
I sommras fick min honkatt en unge, först när jag såg den tyckte jag det var den fulaste katt jag någosin sett, det såg mer ut som något hon hostat upp en som en söt kattunge. Men nu när kattungen är större tycker jag tvärtom att hon är ovanligt fin :love: jag gillar hennes teckning skarpt! Så nu undrar jag vad ni andra tycker, om ni sett någon liknande teckning innan, det har nämligen inte jag. och vet ni vad den kallas för i såna fall. hoppas det funkar att länka till bilderna nu

Senast ändrad av en moderator:
Sv: ärligt

Nej, man får upp en inloggningsruta till msn så fort man öppnar tråden.

Frågor/svar om hur man lägger upp bilder finns i en nålad tråd på Datorforumet.

ojdå, och det projektet tog mig två timmar :o
hoppas det funkar bättre den här gången
katter007_thumb_SE.jpg

katter008_thumb_SE.jpg

http://www.zoonen.com/res/user/301367/galleri/301797/katter004_thumb_SE.jpg

Bilderna är ju så små att man knapt ser någonting.... :(

malu

*pust* det är tur jag är söt för smart är jag då inte :smirk:
ok ETT försök till sen ger jag upp

e7bb.jpg

d617.jpg

e7bb.jpg

eda1.jpg

nu funkade det nog! :banana: är det bara jag som ser? *håller tummarna*
katter004_orig_SE.jpg
katter003_orig_SE.jpg

katter008_orig_SE.jpg

Det ser ut som en blåsköldpadda. Inte speciellt ovanligt, men en väldigt vacker färg. Här finns bilder på olika färger (längst ner är blåsköldpaddorna). Nu är inte just de bilderna jättetydliga, kanske någon som har bättre så du kan jämföra? Eller har du närmre och ljusare bilder på katten?

tack för länken! tyvärr var jag bara hemma över helgen och kan inte ta fler bilder. men jag tycker hon ser ut som en blåsköldpaddstabby. jo färgen är faktiskt fin, men hon är inte lika fin som sin mamma dock
katter009_orig_SE.jpg

Ja, om hon är tabbymönstrad både i de cremefärgade och blå partierna är det sköldpaddstabby. Creme ser man "alltid" mönster i, även om katten egentligen är solid (omönstrad).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 688
Senast: Pratsch
·
Katthälsa Veterinären har sett en diffus förändring på en lunga på min katt. De sa att det kunde vara astma, lunginflammation eller just det... 2
Svar
21
· Visningar
4 152
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
17
· Visningar
8 013
Senast: Lycan
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 665
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • chimera/chimär