Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min systers katt fick en insulinchock i morse. Fy 17. Hon spydde och hade diaree och fick allt på sig, för hon kunde inte resa sig. Dom...
Svar
11
· Visningar
2 644
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Kompisens kräsna kisse har börjat magra. :crazy: Specielt bak över höfterna. Hon är nyligen avmaskad. Problemet är att katten...
Svar
11
· Visningar
1 280
Senast: SessCa
·
Övr. Katt Jag ser vad som händer, men kan inte kattspråk. Det brukar komma endel främmande katter hit, främst hankatter. Vi flyttade i höstas och...
Svar
4
· Visningar
3 524
·
S
Övr. Katt Har äntligen fått ordning på bilderna på mina tissar. Tänkte dra lite historia samtidigt. Min syster köpte för många herrans år sen...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: yven
·
Övr. Katt För ca två år sedan skrev jag om en kattunge som sprang omkring på jobbet. Och det var många här som följde tråden och kom med tips hur...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: mysko
·
K
Övr. Katt Jag brukar inte skriva på kattforumet men läser mycket, men jag kände att jag bara var tvungen :) att dela med mig av min stallkatt...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: mysko
·
S
Övr. Katt Svaren hittar du här! :D
Svar
3
· Visningar
688
Senast: yven
·
Övr. Katt Jag är på gång att skaffa en tredje katt och för tillfället lutar det mest åt en liten balinestjej. Någon som har erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: netia
·
Övr. Katt och här är jag igen, med mina många frågor :smirk: men.. jaja. om man inte frågar får man ju inte veta eller hur det nu heter. såhär...
Svar
3
· Visningar
786
·
Övr. Katt Min granne ska eventuellt para en av sina f.d utställnings-skogisar och jag funderar på om jag kanske ska köpa en av ungarna, OM någon...
Svar
6
· Visningar
1 189
·
Övr. Katt Jag har skaffat en kattunge eftersom jag vill ha sällskap till min andra.Fick honom av en dam som jag fått katt av tidigare.Han är...
Svar
10
· Visningar
2 608
Senast: Lilla
·
P
Övr. Katt Jag kan inte låta bli att bli irriterad på alla dessa som kallar sig "uppfödare" och har ett registrerat uppfödarnman - men som inte är...
Svar
9
· Visningar
1 596
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Min styvpappa hämtade två kattungar för en vecka sen, å den ena e väldigt rinnig o geggig i ögonen, mest i ena ögat. Kan d bara vara en...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Sol
·
N
Övr. Katt Hej! Jag är ofta här och läser men har aldrig tagit mig för att fråga något förr. Nu är saken den att jag blev matte till en...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Nesslan
·
Övr. Katt Har bara en lite fråga ang. katter, måste man vaccinera dem för att få ha dem försäkrade även om d e innekatter??? Jätteglad om nån...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vad tokiga djur de är egentligen, katter. Yoga fick ett tokfnatt nyss och for ut i hallen. Väl ute i hallen stannar hon ser ut som "vad...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Sweetaah
·
S
Övr. Katt Då är det dags för djur nr 3 på två veckor att åka till veterinären... Jag har sån otrolig tur med mina djur just nu... :crazy: Igår...
Svar
6
· Visningar
2 932
Senast: Prosit
·
S
Övr. Katt Har ju precis köpt min första Siameskatt och hämtade honom i fredags. Snacka om olik alla andra katter jag haft :D Jag undrar om det...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Nu är det kokta fläsket stekt här,nu har lillkisse kissat i sängen 3 gånger på en vecka,vet att han gör så när något inte passar... 2
Svar
31
· Visningar
1 732
Senast: Zaria
·
J
Övr. Katt Min Atlas har börjat kissa ÖVERALLT! Igår hann han med två lådor, en matta i ett skåp och en väska med kläder i. Han har aldrig gjort...
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: jojjan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • chimera/chimär