Knäppa katter

MissFideli

Trådstartare
Vad tokiga djur de är egentligen, katter.
Yoga fick ett tokfnatt nyss och for ut i hallen. Väl ute i hallen stannar hon ser ut som "vad 17 hände?" Det kan jag se på Abbie också när det helt plötsligt bara fnattar till i kroppen och hon far iväg och har också den minen.

Sv: Knäppa katter

:D Ja, de ser ju så dumma ut när de gör så där!!! Här är det 3 stycken som har fnatt för jämnan. Och så brottas de :D

M.

Mina brottas också. Det är ju mor och dotter och innan morsan kastrerades så var dom inte kompisar. Eller dottern, Abbie, avgudar sin mamma, Yoga, men det var inte besvarat mer än korta stunder då och då. Men när Yoga blev kastrat blev dom bättre vänner och nu är dom som ler och långhalm. Underbara att se på när dom brottas, busar och leker. Vilket är bra, så länge Abbie far runt som en tok vet jag att hennes knän inte gör ont och jag kan känna mig lugn. Så lugn det går efter omständigheterna iaf :smirk:

Det är så härligt med flera katter, dubbel glädje.

Min huskatt Fia som har uppnått den aktningsvärda åldern av 7 år leker inte. Det är hon för fin för. Hon sköter matleveranserna hem hit med bravur och tar väl ut sin energi på det antar jag, för hemma sover hon bara.

Senast ändrad:

Mina 2 äldsta fyller 8 i mars och den lilla är 4 (och hon är liiiiten). De busar alla 3, de bryr sig inte om åldern :D

M.

MissFideli skrev:
Vad tokiga djur de är egentligen, katter.
Yoga fick ett tokfnatt nyss och for ut i hallen. Väl ute i hallen stannar hon ser ut som "vad 17 hände?" Det kan jag se på Abbie också när det helt plötsligt bara fnattar till i kroppen och hon far iväg och har också den minen.

Min lilla Topzi (18 v) fick spel när hon låg och sov. Hon flög upp ur knäet på mig och kutade ut i hallen. såg ungefär ut som att hon drömde och sen vaknade till när hon var i hallen :p katter är sååå söta :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 992
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 943
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?