Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Jag har en liten gosemisse här hemma som haltar på ena fram just nu. Hennes ena tå-trampdyna är uppskuren och vi har just tvättat henne...
Svar
2
· Visningar
2 227
Senast: Kat
·
Övr. Katt ...har förmodligen varit råtta i tidigare liv. Läste det i lokalblaskan igår, tyckte det var helbra! :bow: :devil:
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: mian1
·
S
Övr. Katt Var lite duktig och köpte hem fyspray och sånandäringa kattspray med kattmynta som dom ska tycka om. Kattmyntan gillar dom skarp...
Svar
8
· Visningar
2 571
Senast: SessCa
·
Övr. Katt Var på Madeira för en vecka sedan och vid hotellet låg det varje dag en katt och fick uppmärksamhet av alla :p Den såg ut såhär...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: eldione
·
Övr. Katt Hahaha min katt är konstig och skön! Hon är rolig! http://hem.passagen.se/red_simba/katt/
Svar
3
· Visningar
669
Senast: Asterix
·
Övr. Katt är hon inte go?hihi... :love: :love: :love: http://www3.snyggast.se/ul/0/3313890.jpg
Svar
9
· Visningar
914
Senast: Amania
·
Övr. Katt Man säger ju fölning, kalvning och grsining men hur säger man gällande katt och hund?
Svar
11
· Visningar
2 330
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt hur vet man (främst som publik ännu så länge) vart och när kattutställningarna är? /Jen som snart är ägare till sin 5 kisse å den...
Svar
4
· Visningar
1 467
Senast: Sassy
·
H
Övr. Katt Är det någon som varit med om att kattsanden ger stopp i toan? Altså det är ju SÅÅ bekvämt att spola ner... ni som inte spolar ner... 2
Svar
36
· Visningar
10 428
Senast: Jessan
·
H
Övr. Katt Hej, jag undrar om det är ngn här som äger en sfinx? Om de är hyffsat lätta att få tag på eller om det krävs att man står i kö länge...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag håller på att plita lite på en artikel om Vitnos öde. Det är bara ett första utkast som jag slängt ur mig lite fort, så den ska...
Svar
8
· Visningar
825
Senast: mysko
·
Övr. Katt Stora bilder, hoppas det går bra ändå. Yoga fin Yoga nära Yoga söt Abbie snett bakifrån Abbie vill inte Abbie konstiga... 2
Svar
36
· Visningar
1 685
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Lite stor, men vacker, eller hur? Kolla i fönstret.
Svar
6
· Visningar
1 064
·
Övr. Katt Om nästan två veckor flyger jag till Bergen för att hämta en av de här små: koratbebisarna :love: Trist att det kostar lika mycket...
Svar
15
· Visningar
901
·
T
Övr. Katt Hejsan alla kattmänniskor! Jag undrar om det är sant det som folk säger att hankatten kommer att hålla sig hemma om man kastrerar den...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: mackan
·
Övr. Katt Har funderingar på att sätta in en kattlucka här hemma då katterna ska ränna och in hela tiden. Ibland hinner de knappt in förrän de...
Svar
11
· Visningar
2 701
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Precis innan jag skulle gå hemifrån såg jag att det hänt något med ena kattens öga. Det syns lite av en vit hinna under det övre...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: ankans
·
R
Övr. Katt Dt kommer nog bli så att våran ettåriga kastrerade hankatt kommer att få flytta hem till mina föräldrar. Där kommer han att få bli...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Vad ger ni era katter för foder? Blötmat/Torrfoder? Märke? Varför? 2
Svar
28
· Visningar
2 050
Senast: Sunshine
·
J
Övr. Katt ... bara få visa en hel idiotisk bild på persern: Han hoppar över en grind!! :eek:
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Jezz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka