Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Måste bara skriva av mig lite. var hos vetrinären idag med min katt för hon siklar ganska mycket och så luktar hon ila i munnen. så...
Svar
1
· Visningar
2 740
Senast: Mia_R
·
L
Övr. Katt Att katter ska få gå ute om dagarna inte sitta inne i en lägenhet med en stickat tröjja. Det måste också få känna friheten och vinden ... 2
Svar
26
· Visningar
1 597
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Ur en katts dagbok DAG 752 - Mina ägare fortsätter att reta mig med en massa bisarra små dinglande grejer. De äter en massa färskt...
Svar
4
· Visningar
1 674
Senast: Zaria
·
L
Övr. Katt kattsnuva eller virus?! Hej hej! Katten , hanen är snorig och hostig nyser mkt , han är det jämt kan det vara ett virus? kanske...
Svar
5
· Visningar
3 298
Senast: Lizzan
·
S
Övr. Katt Har hittat ett magert gammalt kattskrälle där vi hyr in våra hästar. Katten är ca 17 år gammal och vi har nu fått reda på att den...
Svar
10
· Visningar
6 757
Senast: Jarrah
·
Övr. Katt Ja, så fort jag har pengar iaf ;) Skissen är någorlunda klar iaf :D Först ska jag köpa två sådana här från IKEA: ...och...
Svar
12
· Visningar
1 877
Senast: KungTulle
·
R
Övr. Katt Våran "lillkatt" får eksem i öron och ansikte med jämna mellanrum och har blivit behandlad med kortisonliknande preparat då. Nu har vi...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Raeman
·
Övr. Katt hejsan. min mammas katt har blivit helt konstig i pälsen på ryggen och jag undrar om det är någon här på buke som vet vad det kan vara...
Svar
3
· Visningar
4 297
Senast: Flipp
·
Övr. Katt Vilka bolag har dom bästa försäkringarna för katt? Vad "täcker" försäkringen? Vad ligger försäkringspremien samt självrisken på...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har nu sett något som jag aldrig tidigare sett. Förra veckan när jag och sambon tittade på tvn låg vår hund och sov under soffbordet...
Svar
11
· Visningar
4 069
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Yogas uppfödare har en äldre kattunge kvar (INGEN ANNONS!!) som jag är så förtjust i ! Hon är vackert creme och supersöt, men har...
Svar
15
· Visningar
1 343
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Kan man ge det? Fick tips om att ge något mot ledbesvär som skulle finnas på apoteket :confused: men jag vet inte... Katten är inte...
Svar
8
· Visningar
1 403
·
Övr. Katt I går(torsdag) vid 13-tiden vaccinerade jag mina 4 vuxna katter med FEL O VAX PCT VET. Vid 18.35 började en katt spy. Hon höll...
Svar
1
· Visningar
977
·
Övr. Katt Hej kattfolket! En av mina katter börjar bli gammal..hon är snart 16 år. Det är min första egna katt som jag skaffade dagarna efter...
Svar
12
· Visningar
4 902
J
Övr. Katt Nu börjar det bli dags för att ta det där jobbiga beslutet. :crazy: Har en helt underbar liten katt - vacker, fint temperament, 7...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: java
·
K
Övr. Katt Min skogisflicka har varit på dejt hos sin ursnygga blåsilvriga pojkvän! Och det verkar som det har tagit sig också :banana: :D...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Min kastrerade hankatt kom in haltandes igår kväll. Hans ena framben var svullet strax ovanför leden och efter att ha klappat igenom...
Svar
8
· Visningar
11 759
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Jag har funderat på en sak; alla våra små tamkatter-var kommer de ifrån? Alltså från vilka regioner i världen och av vilka djur.. De...
Svar
6
· Visningar
5 140
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt För en dryg vecka sedan kom det en till synes övergiven katt till vårt stall och verkar ha bestämt sig för att stanna. Vi har satt upp...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Albatross
·
Övr. Katt nu har jag fått förfrågan igen om jag vill ha en kattunge. Denna gången lyckades jag säga nej men det beror nog på att jag inte sett de... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 603
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • chimera/chimär