Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt När dom har ett "M" i pannan, vad kallas färgen då?? Har hört nåt om det förr, men kommer inte ihåg.... :D 2
Svar
31
· Visningar
3 676
Övr. Katt Tänkte bara få visa några bilder min svärmor tog idag.. Lilith Tippen Lilith igen
Svar
8
· Visningar
823
Övr. Katt Vi tog bort stygnen från kastreringen, och såret såg jättefint ut!!! Jag fick även svar på vad knölarna var, som bildats på sidorna av...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Prosit
·
M
Övr. Katt Hallå allihop! Har haft ett långvarit problem med min katt och tänkte (och hoppas) att någon kanske har insikt i detta problem. Min...
Svar
19
· Visningar
1 561
Senast: Malinski
·
M
Övr. Katt Som jag skrev i ett tidigare inlägg här så kommer jag få min lilla kattunge nu på söndag. Nu undrar jag hur katten tar det att lämnas...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej I vårat bostadsområde råder problem med katter står det hyresgästtidningen,därför ahr de nu kallat ett antal jägare som skall...
Svar
10
· Visningar
2 799
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Nu har jag gett upp alla försök att hitta någon burkmat som är god nog att äta - ens utan maskmedel! Lägga tabletter i torrfodret tror...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Inte länge sen vi avmaskade katterna sist, men nu är i alla fall Roger full av mask igen. Vilket medel är bäst och hur ofta ska vi...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Moniq
·
R
Övr. Katt går min ena katthona omkring och bär på gosedjur, strumpor eller dyl och låter och juckar på dem????? :confused: :o :eek: M.
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Raeman
·
Övr. Katt Så här ska man tillbringa sin skönhetssömn: http://www.christymarx.com/moggy/olympics.htm
Svar
10
· Visningar
913
Senast: jemaha
·
C
Övr. Katt *många som kastrerar sina katter nu verkar det som* så även jag.. Min e rättså svullen över bröstkorgen. Brukar de bli det? förstår ju...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Callelina
·
Övr. Katt Om ni får tråkigt... Ett kattspel på internet. Går ut på att man ska föda upp renrasiga katter utifrån blandraser :crazy... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 574
Senast: eldione
·
I
Övr. Katt Nån som har info om dessa dunderfina katter? Finns det någon hemsida? Finns alla färger i sverige? Såg (i en bok) en som hette...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Icka
·
Övr. Katt Idag fyllde syrran år och när vi kom in i rummet så såg vi våran ena katt i Dockskåpets trädgård, sedan satte han sig upp och la sig...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: domino
·
M
Övr. Katt Jag får hem min lilla kisse nu till helgen och eftersom jag aldrig ägt en katt förut så skulle jag behöva veta om det är något speciellt...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt Sitter just nu med hjärtat fullt av kärlek till mina katter. Min lilla kattdam ligger på rygg i mitt knä och bara myser.Emellanåt får...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: Priscilla
·
Övr. Katt Var framme med kameran idag och tänkte ta tillfället i akt att terrorisera er lite med lite söta busbilder på kissarna mina :)...
Svar
11
· Visningar
732
Senast: Malinski
·
J
Övr. Katt Har funderat på dessa människor som säger att de kan tala med djur. Vill veta mer om det, hur gör man, funkar det verkligen?! Hur vet...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: mannis
·
Övr. Katt Kom hem från skolan och går som vanligt in i köket för att ta ett glas vatten. Möter min syster på halva vägen som tyst frågar: "visste... 2
Svar
24
· Visningar
1 546
Senast: Korven
·
J
Övr. Katt Ja hej hej.. ja undrar om någon här har ett bra tips på hur man får bort kattens kiss-lukt från möbler dylikt? Har precis köpt en ny...
Svar
9
· Visningar
6 552
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?
  • Valp 2025