Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Jag, eller vi här hemma i familjen har ett litet problem. Det är så, att våran äldre katt smet ut en kväll när löpte, och det...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Carla
·
Övr. Katt älsklingar http://img.photobucket.com/albums/v470/scodi/P1010039.jpg stor tuff och elak :angel... 2
Svar
26
· Visningar
1 592
Senast: mysko
·
Övr. Katt På fredag ska mina kissar sövas. Honkattan ska kastreras, har dragit på det länge nog, nervös för att nåt ska hända henne.... hon är 6...
Svar
13
· Visningar
930
Senast: Prosit
·
X
Övr. Katt En liten hona som jag känner har blivit mamma, hon fick 4 välskapta bebisar som nu är en vecka, hon har skött om dem jättebra och legat...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: Xeline
·
M
Övr. Katt Välkomna till min hemsida och kika!!! :banana: :bump: http://medlem.spray.se/merlynlindahl/
Svar
15
· Visningar
1 093
Senast: MissDaisy
·
S
Övr. Katt har gått i uppfyllse idag.... jag har hittat en underbar Siames katt som jag lagt handpenning på och ska hämta den 29 oktober. Har...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Sablar22
·
J
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp. Min katthona har löpt sedan mitten av augusti och jag håller på att gå i bitar. Hon är 3,5 och jag har varit med...
Svar
19
· Visningar
9 302
Senast: Sol
·
K
Övr. Katt Kan någon ge mig en färg- och teckningskurs? Helst med bilder, så man ser direkt. Jag kan hästfärger, men katter är jag verkligen...
Svar
15
· Visningar
1 401
Senast: loveponies
·
Övr. Katt ...för 2,5 år sedan när jag osäker och nybörjare på området kom med mina ständiga frågor om hur jag skulle ta hand om mina två...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Är det någon som har ett tips på hur jag ska göra för att slippa kattsand i hela lägenheten? Nu har jag ett "katthus" och det fungerar...
Svar
11
· Visningar
3 424
Senast: Mynta2
·
Q
Övr. Katt Någon som skulle vilja berätta lite om Norsk Skogkatt :banana: Det verkar vara en jätte - mysig/vacker katt enligt mig :love...
Svar
13
· Visningar
1 591
Senast: Queen
·
Övr. Katt Är det samma sak som bondkatt? Òch är bondkatt samma sak som huskatt? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: loveponies
·
T
Övr. Katt en liten fråga va gör man när grannen tar katten läs här http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=340951,00.html :confused...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Tviggy1081
·
K
Övr. Katt Nu har det blivit höst - och då har man blivit med katt igen! Känner ni också av det här, ni som har utekatter? Grynen som varit ute...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Det regnar här och har gjort i några timmar nu. Fia är ute och har hittills kommit hem med minst 2 möss. Den ena räddade jag (dumma...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu ska jag gå från utekatt till innekatt å bonnkatt till raskatt... behöver lite tips! Har flyttat ifrån föräldrarna på "landet" å...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Är det någon här som har en katt med diabetes? Min kompis har precis fått reda på att hennes katt har det. Och nu måste hon ta ett...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: Grana
·
Övr. Katt Vad tycker ni om katt på balkongen?? Hemskt? Ok? Jättebra?? Själv tycker inte jag att det skulle va kul o sitta på en balong o...
Svar
12
· Visningar
1 756
Senast: Seabaz
·
Y
Övr. Katt Kissens baktassar är rätt torra och fnasiga, dom brukar annars vara lena som princesstårtor. Han slickar dom rätt mycket också, vilket...
Svar
1
· Visningar
1 584
Senast: MissFideli
·
A
Övr. Katt Eller kan vissa katter låta annorlunda? Vet man direkt när ens katt löper eller finns det chans att missa det? Min busa fyller 6...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Ammi_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar