snurpe
Trådstartare
...för 2,5 år sedan när jag osäker och nybörjare på området kom med mina ständiga frågor om hur jag skulle ta hand om mina två ögonstenar på bästa sätt? Jag vet inte om jag tackat MissFideli nog för de råd och tips jag fick i början - de var guld värda
Hur som haver har de små blivit stora och jag erfarenheter rikare. Om två veckor anländer det två kisseungar till min syster som är lika grön som jag var och jag är glad att kunna hjälpa till och svara på frågor. Jag är helt övertygad om att ni kommer bli terroriserade med bilder på de söta luddtussarna när de anlänt
Men visst är det lite skillnad på de små idag?
Jag och min fina Katla-skatt myser:
Charmtrollet - notera baktassen
Vulkan, alias vårrulle, passade på att mysa med husse och gav honom en kärleksfull klapp på kinden
Fina kissen:
/snurpe

Hur som haver har de små blivit stora och jag erfarenheter rikare. Om två veckor anländer det två kisseungar till min syster som är lika grön som jag var och jag är glad att kunna hjälpa till och svara på frågor. Jag är helt övertygad om att ni kommer bli terroriserade med bilder på de söta luddtussarna när de anlänt
Men visst är det lite skillnad på de små idag?
Jag och min fina Katla-skatt myser:

Charmtrollet - notera baktassen

Vulkan, alias vårrulle, passade på att mysa med husse och gav honom en kärleksfull klapp på kinden

Fina kissen:

/snurpe