• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare simpe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 056
S

simpe

har gått i uppfyllse idag.... jag har hittat en underbar Siames katt som jag lagt handpenning på och ska hämta den 29 oktober. Har viljat ha en siames så länge jag kan minnas men exet vägrade.
Behöver er hjälp med ett namn på underverket, just nu funderar jag på DaVinci eller Shiva. Titta på bilderna och kom med förslag till min lille kille :love: :love:
kattungar_96.jpg

kattungar_99.jpg

Sv: En dröm

Han har väl redan ett namn? Eller? Börjar bli lite brått att döpa annars, eftersom allt helst ska vara klart innan leverans.

guu vilken sötnos! :love:

Det ser ut som om han skrattar på första bilden!

Tycker han ser ut som en Leo :)

Guud vad avis jag blir!
En siames :love:

Vad får du ge för den? *nyfiken*

Jag skulle direkt döpt den till Keyser Soze eller Mr Soze direkt! :devil:

4 500 kr. Fast jag har nog bestämt mig för Ramses. :love:

:eek:
dyrare än min schäfer-collie blandras jag köpte i somras.. men antar att det är värt det :D

Vilken sötnos :love: :love: :love: Ramses blir nog fint när han blir stor, just nu ser han mest ut som en Snutte :)

MissFideli skrev:
Han har väl redan ett namn? Eller? Börjar bli lite brått att döpa annars, eftersom allt helst ska vara klart innan leverans.

Varför ska det vara klart innan leverans? Jag antar att hon pratar om smeknamnet på katten, inte det registrerade namnet. Det bestämmer ju uppfödaren (oftast i alla fall).

Jättesöt :love:

men en liten varning ;) ditt liv kommer bli lite annorlunda.
Det blev det för min brorsas tjej iaf :rofl:
Lilla Ida..(siames) stjäl dotterns små gosedjur..släpper ner dom i vattenskålen och låter dom flyta omkring där, petar på dom tills dom sjunker. Sen bär hon iväg dom till mattes säng :idea:
Att vakna torrt är numera bortglömt hos dom.

I förrgår ramlade hon ner i toaletten :eek: och ville inte alls kliva upp, tydligen trevligt att vara blöt om rumpan :confused:

Dottern (5 år) kommer till mamma och ber om spik! :confused:
Varför undrar mammsen.. jo Ida har rivit ner hennes duk FEM ggr..så nu ville hon spika fast duken :rofl:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 120
Senast: Johanna1988
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 473
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 516
Senast: miumiu
·
Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade... 10 11 12
Svar
235
· Visningar
68 808
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Distansritt
  • Enögd häst