Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt En kort fråga: Min katt började löpa inatt :crazy: - hur länge kommer hon att löpa?
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: java
·
M
Övr. Katt Hej! Från att ha bott mitt inne i stan på tredje våningen vilket har inneburit innekatter (dom har aldrig varit ute, förutom resan hit...
Svar
13
· Visningar
949
Senast: Mimmi81
·
J
Övr. Katt Hej hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av när man väljer att sterilicera sin honkatt? Jag har inte märkt så mycket på Astrid än...
Svar
5
· Visningar
24 363
Senast: Raeman
·
Övr. Katt 10 koratungar födda under hösten, två kullar till väntade denna månaden :banana: (N)Lucky's
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Han ska kastreras och vet. ville lyssna på hjärtat och kolla över honom, hon sade till katten att : Nu får du sluta spinna jag hör inte...
Svar
8
· Visningar
760
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag önskar att jag hade kameran hemma så jag kunde visa er det här :crazy: Turbo 5 månader, har en stor kärlek till sina tygbollar...
Svar
3
· Visningar
677
Senast: mysko
·
Övr. Katt våran ena katt en hona vart sterisrad och efter det så har hon börjat spy.Det är inte att kon äter "gräs/blommor" och spyr lite utan hon...
Svar
3
· Visningar
1 203
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Det maste ju alltsa bara vara var Sandy, en trearig "bonnkatt" ;) Vi bor pa landet sa vara katter tar ofta moss, inte sa manga faglar...
Svar
3
· Visningar
643
Senast: Åska
·
Övr. Katt Fia har gått utan halsband i drygt 3 år nu, men eftersom hon är svart vill jag ha nått på henne. Så idag köpte jag ett sprillans...
Svar
11
· Visningar
831
Senast: MissDaisy
·
S
Övr. Katt Jag har precis kastrerat min honkatt på sex månader( eller ja för en vecka sen) och igår såg jag att såret var lite svullet men inte...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Att ha i bilen när man åker långt med katterna. En stor borde man ju kunna få plats med hylla halvvägs upp och en liten låda under...
Svar
8
· Visningar
739
·
Övr. Katt I slutet av sommaren flyttade vi och katterna till ett nytt ställe ca 10 min promenad från vårt gamla. För att kissarna skulle lära...
Svar
2
· Visningar
930
·
Övr. Katt Jag och pojkvännen håller på att flytta ihop vilket medför att våra katter också måste flytta ihop. Båda katterna är vuxna, kastrerade...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Doccan
·
Övr. Katt Min katt har kattungar som snart är 6 månader gamla. Hon har den senaste månaden varit totalt odräglig emot dem, jo jag vet att de gör...
Svar
3
· Visningar
1 068
·
Å
Övr. Katt Min kära mor har tagit hand om mina katter i två dagar nu och gett dem rejäla lass med blötmat (Pussi). Min lilla bäbiskisse (10.5...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: Åska
·
Övr. Katt nu är Baileys ÄNTLIGEN flyttgammal! jag tog hem henne första gången förra fredan, mest för att det är grannen som har fött upp henne...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Priscilla
·
J
Övr. Katt Hjälp mej nu! Vi har haft en stallkatt i två år sen hon var unge. I fjol fick hon egna kattungar varav vi behöll en (Anna) för att...
Svar
10
· Visningar
1 031
·
M
Övr. Katt Funderar lite över "bullen" min kasterade hankatt har längst ner på magen, nästan in under bakbenen. Har sett det på andra katter men...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: Mimmi81
·
Övr. Katt I går tog ormvråken en vildkatt här ute på åkern. En jägare såg allting han trodde först att det var en rävunge som den hade tagit. När... 2
Svar
39
· Visningar
11 787
Senast: Guatemala
·
M
Övr. Katt Det här är egentligen inget problem men jag är lite nyfiken på om andras katter är likadana. Jag har två katter, en kastrerad honkatt...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: Flipp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar