Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har ju köpt en scanner idag och leker för fullt! :) Här är en bild på min Liten!
Svar
4
· Visningar
690
C
Övr. Katt Våran 1 år gammla katt har plötsligt börjat matvägra han varken dricker eller äter. Han har alltid varit matglad och ätit mycket. Han är...
Svar
6
· Visningar
3 020
Senast: josse
·
E
Övr. Katt funderar jag på att göra..vill ha en vuxen katt och ingen kattunge, och eftersom ras och så inte spelar någon större roll känns det som...
Svar
16
· Visningar
2 067
Senast: linzan
·
Övr. Katt Sent i går kväll rök två av mina katter ihop, honan skriker till och lägger sig ihopkruppen med ögat stängt... H****e tänkte jag och for...
Svar
4
· Visningar
8 021
Senast: gylle
·
B
Övr. Katt Nu börjar jag tröttna på att min katt har lite problem med att finna sin låda i bland :devil: Han är nu tre år.. o ända sen han va...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: Moniq
·
Övr. Katt ja så e sommaren över och vad dyker upp hos oss efter att alla sommargäster åkt hem till städerna igen.. jo en liten kissekatt...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Hur gamla brukar perserkatter bli?
Svar
2
· Visningar
669
Senast: abc
·
Övr. Katt Idag på morgonen så hade hon spytt på golvet och så jamade hon och gnällde. Sen spydde hon igen men denna gången kom det bara vätska...
Svar
18
· Visningar
1 135
Senast: gadriel
·
M
Övr. Katt Helgen 6-7/11? Det är 400 katter anmälda per dag, alltså jättemånga :) Från början var det 320 katter/dag men nu har de fått ta in...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Ja, rubriken säger väl allt. Vad har ni för erfarenheter av detta? Och hur lång tid tar det innan de förlåter en egentligen? :crazy:
Svar
7
· Visningar
911
Senast: Scorpan
·
C
Övr. Katt Vi ska i augusti få hem vår lille Oliver (som inte kommer att vara så liten längre...) och då uppstår frågan: Vad ska han äta för mat... 2
Svar
25
· Visningar
2 763
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Jag behöver akut hjälp.... Min mamma ringde mig nyss för att berätta att de hittat en, förmodligen utslängd ur bilen, kattunge. Den är...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: sagani
·
Övr. Katt Ja ni kommer väl ihåg den lilla kattungen som jag hjälpte?jaja här är en ny fin bild på min lilla bäbis :love: :love: :love...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Tviggy1081
·
A
Övr. Katt Har letat efter gamla trådar om ämnet men hittar ingen, jag var helt säker på att jag sett det förut. Hur gör jag för att min kattbäbis...
Svar
7
· Visningar
1 998
Senast: elsa_carlsson
·
S
Svar
4
· Visningar
751
Senast: Sweetaah
·
Övr. Katt vad är det vanligaste beteendet när man tar hem en ny katt till huset? och man redan har en katt? våran gammelkatt tar ju kål på den...
Svar
5
· Visningar
700
Senast: Filuran
·
Övr. Katt Vi har aldrig vaccinerat våra katter förr (mycket vi gjort som jag upptäckt är fel men jag försöker återupprätta detta) Men tänkte nu...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Prosit
·
F
Övr. Katt Tänkte höra med er hur ni ordnat födselplats till era kissar, var i huset placerade ni dem, i vad och varför? Hur långt innan...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt För drygt 2 veckor sedan fick jag ta hand om en övergiven kattunge, ca 3-4 månader gammal, då var den avmagrad och förkyld. Hon var...
Svar
0
· Visningar
1 959
Senast: Cabon
·
Övr. Katt "Min" Brittkille. Eller min, han ägs av en annan men är född här. Född 031204 och heter egentligen S*Lisuanto's Absolute Abstraction...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?
  • Valp 2025