Samlade Simon-bilder

Sv: Samlade Simon-bilder

Vilka ögon :love: Stilig kille i övrigt också, men ögonen... Helt underbara!

Han ser ut att ha uvecklats väldigt fint! :)
Är det han som ska ställas ut i januari? (*snurrig*)
Hoppas jag hinner åka upp då.

Jag vet inte, ägaren har inte anmält så det verkar inte bli av. Han måste ju dessutom chippas för att få ställas, så jag tror tyvärr inte han dyker upp.
Hoppas också att du kommer, vore jättekul att träffas ! Och jag ska tala fint med Yoga så hon sköter sig också :)

Ja, söt möjligtvis. För snygg och rastypisk är den då rakt inte :devil:
Det är ju attans att han inte kan avlas på, eller kan och kan. Jag vågar inte tillåta det iaf.

Heulwen skrev:
Rätt bastant herre det där! ;)

*host* Min bondkatt i den viktklassen skulle kallas bastant. Men på britter, förstår du, kallas det MASSA och då är det BRA ;)

*vinkar till MissF :p *

Skulle bara våga säga annat. Ärligt talat så har han inte ett uns överflödigt fett på kroppen. Undrar om jag ska flytta till Britt-land, dom verkar gilla tjockisar där :idea:

Japp, han är över förväntan. Faktiskt tror jag han är bredare än far sin också. Han är ju rätt tidigt utvecklad. Ska bli väldigt spännande att se hur långt han går om han får vara fertil ett tag till.

Som "vanlig" kattägare vill man ha dom små, som uppfödare kan man knappt vänta tills dom är stora så man ser hur dom ser ut. Snacka om tvärtom :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar
  • GHS - dagens dressyr.
Tillbaka