Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Y
Övr. Katt Kissens baktassar är rätt torra och fnasiga, dom brukar annars vara lena som princesstårtor. Han slickar dom rätt mycket också, vilket...
Svar
1
· Visningar
1 584
Senast: MissFideli
·
A
Övr. Katt Eller kan vissa katter låta annorlunda? Vet man direkt när ens katt löper eller finns det chans att missa det? Min busa fyller 6...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Ammi_L
·
T
Övr. Katt Day 1: Rang bell. Cat f-ed off. Day 2: Rang bell. Cat went and answered the door. Day 3: Rang bell. Cat said he'd eaten earlier...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: dragonlady
·
L
Övr. Katt Jag har förlagt mina missars vaccinationsintyg, jag vet att jag har lagt dom så jag skall veta vart jag har dom. Men icke... :confused...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: anna_panna
·
B
Övr. Katt Hur stort ungefär anser ni att man måste bo för att kunna ha en innekatt? Utan att den blir uttråkad? Att bara ha ett rum att springa i...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: Pannis
·
O
Övr. Katt Jag är ny här på katt forumet, men hoppas att jag är lika välkommen för det. ;) Nu till mitt problem; Jag har tre katter. Två hanar...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: TooFatToFly
·
Övr. Katt Finns golden på skogisar? Dels finns det med som godkänd färg på Skogkattslingan och dels hittade jag en svartsmoke eller om hon var fs... 2
Svar
21
· Visningar
1 664
Senast: loveponies
·
L
Övr. Katt Min bror ska få en liten gullig kattunge snart och det är alla jätteglada för. Men...det där med att vänja katter med marsvin och...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Liljan
·
Övr. Katt Hallå... Var och tittade på kattungar idag... sååååå söttta..... Fasnade för en svart vit liten långhårig historia... en kille.. men...
Svar
5
· Visningar
2 596
Senast: Smulis
·
Övr. Katt jag kan inte ens sitta vid datorn o skriva hon går på tangentbordet o gosar med skärmen o min näsa,spelar ingen roll hur mnga ggr ja...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Kom ut i stallet i dag och upptäckte att en av hästarna har varit lös och vält ner en massa höbalar. Överst på några balar låg en låda...
Svar
5
· Visningar
980
Övr. Katt Upptäckte igår att Morre har mask, igen! :crazy: Hur tusan ska man lägga upp avmaskandet egentligen? Jag avmaskade för inte alls...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Har ganska nyligen tagit hand om två hemlösa katter, och jag är fullständigt fascinerad över hur mycket det går i de små magarna...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Trissa
·
Övr. Katt Jag har två kattungar från samma hem men från olika kullar. Den ena är nu 15 veckor och den andra 16 v. När vi hämtade dem var de 10 och...
Svar
3
· Visningar
709
Q
Övr. Katt När man skaffar katt måste man ju ha lite utrustning, men VAD för utrustning?
Svar
1
· Visningar
636
Övr. Katt Såååå sööööt :love: och han kommer överens med dom andra två katterna som tur är=) Han är bara 7 veckor(född 30 juni) men han äter... 2
Svar
25
· Visningar
2 090
Senast: Tassetass
·
N
Övr. Katt Ökade för ca 1år sedan på "familjen" med ytterligare en katt. Numera är det 3st kissar som huserar runt här hemma. Problemet är att...
Svar
3
· Visningar
3 345
·
  • Låst
Övr. Katt Ni vet, Eivor Rasehorn som fotograferar katter. Har hon någon hemsida och var kan man få tag på en adress eller mailadress till henne ??
Svar
3
· Visningar
4 176
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Slutfundering: Kan denna katt sova normalt? Nä...
Svar
7
· Visningar
927
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Distansritt
  • Enögd häst