Enya
Trådstartare
Kom ut i stallet i dag och upptäckte att en av hästarna har varit lös och vält ner en massa höbalar. Överst på några balar låg en låda med två kattungar och jag hittade lådan på golvet. Hur jag än letade kunde jag inte hitta kattungarna! Mamman till dem stod innanför dörren och ville ut. Var är de???
Hennes tidigare kull lämnade hon att dö direkt efter födslen och en av dem bet hon ihjäl och åt upp. nu är de här 1,5 veckor gamla och redan ganska stora, kan hon ha ätit upp dem? Jag tror inte att hästen har trampat på dem. Jag hoppas att hoin bara har flyttat på dem, men vart? Hon kommer inte ut ur stallet såvida inte vi släpper ut henne och stallet är litet.
Men frågan är: Lever de?
Jag hoppas att det är någon som kan svara på om hon kan ha ätit upp dem.
Hennes tidigare kull lämnade hon att dö direkt efter födslen och en av dem bet hon ihjäl och åt upp. nu är de här 1,5 veckor gamla och redan ganska stora, kan hon ha ätit upp dem? Jag tror inte att hästen har trampat på dem. Jag hoppas att hoin bara har flyttat på dem, men vart? Hon kommer inte ut ur stallet såvida inte vi släpper ut henne och stallet är litet.
Men frågan är: Lever de?
Jag hoppas att det är någon som kan svara på om hon kan ha ätit upp dem.