Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Är den inte söt så säg! :love: Domino får en kompis om 7-8 veckor! Den är nu bara 4 veckor och vi vet ännu inte om det är en hane...
Svar
10
· Visningar
750
Senast: domino
·
M
Övr. Katt Vad ska man tänka på före man skaffar katt? t.ex. hur länge kan två inomhuskatter/eller kattungar vara ensamma på dagen?
Svar
4
· Visningar
652
Senast: MyLittlePony
·
Övr. Katt Vet att det fortfarande är många som inte kastrerar sina katter som håller till både utomhus och inomhus. Min stora fråga är VARFÖR...
Svar
17
· Visningar
2 575
Senast: eldione
·
Övr. Katt Har en hankatt som är född i slutet av maj. Jag vill att han kastreras så fort det bara går. När är det dags? /Taccotad
Svar
9
· Visningar
1 165
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Eftersom min äldsta älskling "Pukko" (kärleksfullt smeknamn) inte skulle trivas med att bo i en lägenhet har jag tagit ett tungt beslut...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt Var på väg hem från bussen och såg i ögonvrån en liyten kattunge ligga breve vägen..såg direkt att hon va vanvårdad så jag tänkte att... 2
Svar
38
· Visningar
1 896
M
Övr. Katt Min katthona som är 5 månader gammal förstör min sömn. Hon kryper under täcket, bits i fötterna. Biter mig i händerna, på armarna. Drar...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag ska byta ut all sand i lådorna, men var göra av den gamla? Jag har gjort iordning 2 påsar med 3 påsar utanpå varandra som...
Svar
3
· Visningar
792
P
Övr. Katt Jag hoppas att någon kan ge mig några tips på hur jag skall få mina kattungar rumsrena. Jag har tidigare haft två kullar med...
Svar
2
· Visningar
1 869
S
Övr. Katt ... kattungarna! Ska ta två från mamma o pappas katthona. Har haft katter förrut, men då har jag bott i hus, nu bor vi i en lägenhet...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: EVA
·
O
Övr. Katt Efter att ha läst lite inlägg här på buke så beslutade jag mig för att försöka få in min kattmadame lite burkmat. Hon har hitintills...
Svar
6
· Visningar
3 680
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har hittat den perfekta webläsaren för alla kattälskare. Vill inte du surfa med en webläsare som ser ut så här: Webläsaren...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Tupolev
·
Övr. Katt Nu är ena honan parad, andra ska paras på nästa löp. Hoppas det blir en liten prinsessesbebis till oss. :) Det är sista kullarna efter...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Kom nyss hem från vet. och Morre har fått id-märkning (chip). Jag blev så fundersam över en sak efteråt. När man ser diverse...
Svar
4
· Visningar
877
M
Övr. Katt Har detta hänt er??? Jag köpte för en månad sedan en nio månaders katthona av ett par, de hade inte fått stamtavlan till katten av...
Svar
16
· Visningar
2 939
·
Övr. Katt Hur gör ni som har katter i olika åldrar? Jag har en katt som är 3 år och en som är tretton veckor, nu har jag vuxenmat och kattungemat...
Svar
3
· Visningar
9 692
·
C
Övr. Katt Vi håller just i denna stund på att få tillökning i familjen. Just nu vilar mamman med en liten flicka vid sin sida. Första fröken som...
Svar
14
· Visningar
1 111
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt min katt har den senaste veckan haft svarta små klumpar under ögonen, ungefär som det kan bli på människor vars smink klumpar ihop sej...
Svar
1
· Visningar
1 122
Övr. Katt Jisses, dom är bara för underbara mina småtroll men visst kan dom vara terrorister, spec abbessinern som har rally och tokryck för det...
Svar
2
· Visningar
960
Övr. Katt har det plötsligt börjat gå lite knackigt. Katterna har börjat strejka inför blötfodret. Matvraket äter inte alls som jag inte handmatar... 2
Svar
33
· Visningar
2 366
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Distansritt
  • Enögd häst