Hur länge löper hon?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare java
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 130
J

java

En kort fråga: Min katt började löpa inatt :crazy: - hur länge kommer hon att löpa?

Sv: Hur länge löper hon?

Jag tycker det varierar....mina honor har ställt in sig så att de löper samtidigt men det varierar när de slutar :smirk: en hona verkar kunna löpa jämt och typiskt så kan jag inte sätta kull på henne för jag håller på och ställer ut henne just nu,,, men en vecka till ibland nästan två hemska vrålande veckor :crazy: :eek:

Sv: Hur länge löper hon?

Ok, då vet jag. Tack för svaren. Blev lite förvirrad när hon faktiskt har varit relativt lugn i helgen. Min förra katt var helt galen, nästan pinsam, men nu så var den första natten värst, nu skriker hon bara lite (Hon är tack och lov ganska tystlåten) och vänder upp baken när man klappar henne. Har jag tur blir det inte värre!! :angel: :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
784
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 097
Senast: Lingon
·
Hundhälsa Ni med tikar, är de duktiga på att tvätt sig vid löp? Min tik tvättar snippan men bryr sig inte alls om det kommer blod i pälsen. Hon...
Svar
1
· Visningar
385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Stora shoppingtråden III
  • Distansritt
Tillbaka