Nu vill jag visa min "små"

Sv: Nu vill jag visa min "små"

Ajabaja har våra katter varit ute och slarvat :angel:

Ja dom liknade faktiskt varandra :D

Han är mycket smalare nu. Vad bra, risken för diabetes är ju stor vid fetma och det verkar inte superkul att behöva spruta katten 2 ggr/dag resten av livet.

Jag tror han har gått ner ca 2 kg......... (vägde 6.5 när jag tog hem honom till mig) det känns skönt. Nu kan han busa (och det gör han med besked), tvätta sig utan problem, hoppa och studsa utan att bli anfådd. Mindre risk för diabetes som sagt, och lättare andning, när han dessutom kom från en innerökare, till oss som röker på balkongen.
Konstigt det där... katternas hälsa är man noga med, men sin egen???

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
2 004
Senast: cili
·
Övr. Hund Jag och sambon har en liten busig dansk-svensk gårdshund på snart 3 år och 9 kg. Pga hans uppfinningsrikedom kombinerat med en viss...
Svar
7
· Visningar
3 939
Senast: utte
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag... 2
Svar
26
· Visningar
4 719
Senast: Pazuzu
·
Fritid För nån dag sen hade hunden och katten ett moment då dom låg nära nära varandra, vilket jag såklart ville fånga på bild, men hur jag än...
Svar
4
· Visningar
1 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Annonsera Mera VIII
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka