Möss framme när det regnar?

MissFideli

Trådstartare
Det regnar här och har gjort i några timmar nu. Fia är ute och har hittills kommit hem med minst 2 möss. Den ena räddade jag (dumma matte :cool: ) men den andra var död. Men 2 st på nån timme ! Och Fia kommer in och ska ut direkt igen, trots regn så nått kul är det där ute. Kommer möss generellt fram när det regnar?

Sv: Möss framme när det regnar?

Det kanske rinner ner vatten i deras bon? Eller var det maskar. Haha.

Sv: Möss framme när det regnar?

Kanske det. Den jag räddade var pytteliten. Måste ha varit en unge. Men jag kanske gjorde den en björntjänst för den haltade när jag tog bort katten.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 381
Senast: Ceta
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 806
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
22
· Visningar
2 366
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 677
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Övervakningskamera
  • Födda-24