Min katt tycker om hunden?

Fraggel_Tess

Trådstartare
Jag har nu sett något som jag aldrig tidigare sett. Förra veckan när jag och sambon tittade på tvn låg vår hund och sov under soffbordet då vår katt Missan kom smygandes.

Missan började då att tvätta vår hund grundligt. Någon som varit ut för detta? Vår hund var väldigt skeptisk första stunden vid den här rengörningsbehandlingen men lät katten hållas. Det har nu hänt fler ggr och katten verkar nästan överförtjust i vår hund.

Varför gjorde katten detta?

Sv: Min katt tycker om hunden?

Min katt tvättar också hundarna, och mig också om hon kommer åt! Inte så kul att vakna och var dyblöt i håret... ;)

När mina djur inte springer o jagar varandra ligger dem o sover ihop och katten tvättar vovven. Det brukar bli lite problem när hon kommer till öronen för där är håret långt, trasslar in sig med tungan. :D

Okej *S*

Då är det inte så ovanligt då. Jag blev rädd att min hund var sjuk eller något så det var därför katten tvättade henne!

Katter slickar på människor och andra djur de tycker om...
Det är som att säga "Jag gillar dig och vill visa det" så var inte orolig utan var istället glad att katten älskar din hund...

Alla våra katter är som hopplösa på hunden! Dom älskar henne å är på henne jämt å tvättar å kelar=)

Samma här :D

xMiTuBaaltgolv5.jpg

Vår hemsida är nerlusad av katt :love: hund-bilder.

xTubasoffa2.jpg
xBaTuffstenar1.jpg

Några smakprov till: HÄR och HÄR

Min hund och katt leker med varandra, hunden jagar katten, katten jagar hunde och alla mattor och möbler som inte är fastspikade/borrade/tejpade flyger åt alla håll och kanter. Sedan kan de ligga och gosa med varandra

Vilken tur ni har!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade jätteproblem i början då hunden jagade och bet katten men katten var helt kolugn och låg still tills det gjorde ont och sprang därifrån :( (Katten älskar allt och alla, Följer tom med brevbäraren i korgen längs gatan)
Nu är det bättre och de har tom legat bredvid varann i soffan och sovit med lite kroppskontakt :love: Det känns mycket bättre nu och det finns hopp att de tom kommer tycka om varann senare...

Vad gulligt :)

Vår katt har blivit extrem kelsjuk vilket hon inte varit så mycket tidigare. Nu ska hon tvätta alla hon får syn på och gosas rejält!

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 930
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 733
Senast: Freazer
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
36 757
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år... 2
Svar
37
· Visningar
5 350
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?