Kattungar!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare knytt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 972
K

knytt

Min skogisflicka har varit på dejt hos sin ursnygga blåsilvriga pojkvän!
Och det verkar som det har tagit sig också :banana: :D

Så nu är det vår tur att ha kattungar hemma, med allt vad det innebär ;)
Synd bara att tiden går så långsamt tills det är dags (dec) och när man sedan väl är där så kommer tiden bara att rinna iväg och det är dags för bebisarna att flytta! :cry:

Men vi längtar så till våra ulltussars nedkomst!

Sv: Kattungar!!

Men vad kul !! Såg att hon blivit Champion också. Har du slutat ställa grabbarna? Har du sett bilderna på min kille i kullen?

Länge sen man såg dig ju !!

Hej!

Jonix har jag slutat att ställa ut eftersom han sa ifrån lite, så han är hemma och bara njuter !

Sigge kommer KANSKE till Örebro nu i November till KM'et, ska försöka byta katt, Ellen är ju anmäld men hon kan ju inte komma eftersom hon förhoppningsvis har små barn i magen!

Jag har sett bilderna på din kille ur kullen! Har stenkoll här på forumet men skriver väl inte så där överdrivet mkt ;)

Hoppas vi ses i Örebro det vore skoj!

Hej!

Mamman heter CH IDP*Liljans Ällen, fs23
Och pappan är S*Blecktrummans Hugo Boss, as0923 :love: :love:

Vi har en hemsida, som håller på att göras om förfullt, här är adressen iallafall http://suid.mine.nu

Jag har nog varit inne på din sida tidigare & tittat! :angel:

Åh, jag hade en IDP Liljans Qnut för ett antal år sedan :love: först hoppade han ut genom balkongen och var borta en månad och en familj hittade honom halvdöd :crazy: efter mycket omtanke och kastration hämtade han sig OCH GJORDE OM DET :mad: och efter ett långt sökande fick jag inse att jag aldrig skulle se honom igen :cry: Mkt snygg kille förövrigt!
Skall kika på din sida :D

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 992
Senast: Lingon
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
594
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 745
Senast: Rugge
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 609
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?