Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur sjuk eller besvärlig skall katten vara för att det skall anses Okej att avliva katten? Hur mycket behandling skall man utsätta...
Svar
16
· Visningar
7 721
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt onödig tråd men ja måste bara berätta om min pojkväns katt :D häromdagen så satt ja å surfa runt här på buke, och pojkvännens ena...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: thea
·
S
Övr. Katt Hur ofta ska eg en liten kattbebis göra ifrån sig? Jag tycker mina två är i lådan hela tiden. Dom är tretton veckor, fina i magen i...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: SessCa
·
Övr. Katt Vad kan man ge en katt som behöver tjocka på sig lite? Kompisens siames har blivit lite smal och hon undrar vad hon kan ge den lille...
Svar
3
· Visningar
727
·
Övr. Katt Det här är ingen annons för kattungen är redan såld ;) Nu har vi fått vår kull och det blev bara en liten kille som klarade sig, , för...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: Tviggy1081
·
  • Låst
Övr. Katt När en katt skall föda? Valpa, föla, kalva! Men katter?
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Ragatan
·
S
Övr. Katt Är det någon som vet när man tidigast kan kastrera sin hankatt? Min hankatt är ca 7 månader. Han har börjat med att gå omkring och...
Svar
13
· Visningar
1 155
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt ... vilken supersnygg donna min pojkvän (eller nåt) lever med. Ursäkta att bilden är ganska stor. :crazy: Original Cindy Just...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Blueberry
·
Övr. Katt vart får jag tag på sånna där "sovhyllor" som man hänger på elementen? Har bara hittat på nätet å d är juh så dyr frakt... HAr dom inte...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Upptäckte i går kväll en liten mask i ena kattens svans. Senare på kvällen avmaskade vi henne. Men efter några timmar spydde hon något...
Svar
15
· Visningar
6 211
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt PÅ MIN HEMSIDA. Eftersom jag inte är på det klara riktigt med hur man lägger in dem i forumet. http://medlem.spray.se/merlynlindahl/...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Får nån vecka sedan lämnade mammakatt sin kull ute i stallet, det gör hon alltid. En kattunge blev dålig när de fortfarande var där ute...
Svar
13
· Visningar
2 902
·
R
Övr. Katt Hej! Min katt eller ja familjens katt är sjuk? Han är en kastrerad kattpojke på 3 år (Bondkatt) Som nu blivit konstig han bara...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt Hejsan Vi ska flytta snart och kommer att bo på botten våning och tänkte då ta och sätta på mina kissar varsitt halsband ifall dom...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: charmant
·
M
Övr. Katt vilken sekund som helst :D Till helgen väntas nedkomst och man längtar ju ihjäl sig eller hur? :love: Ska bli såååå kul att se vad... 2
Svar
20
· Visningar
1 536
Senast: MissDaisy
·
X
Övr. Katt Jag tror att någon har dumpat en katt. Idag dök det plötsligt upp en katt. En jättefin katt. Den är supersocial och verkar van vid...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Xeline
·
L
Övr. Katt En av katterna har blivit totalt galen nu sen vintern och kylan kom på allvar :crazy: Han jagar saker som inte finns, studsar upp och...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Tassa
·
Övr. Katt trodde jag skulle "slippa" katter ett tag nu när jag flyttat hemifrån från 6 st.. men nu sitter jag här med en infångad halvvild hankatt...
Svar
8
· Visningar
892
Senast: Mitrolle
·
Övr. Katt En av mina grabbar har börjat käka på min bambu... Är detta skadligt??? Sen undrar jag oxå.. detta med kattgräs (till innekatter) är...
Svar
6
· Visningar
6 767
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Spirit har ett sår på ovansidan svansen nära roten. Det är pyttelitet, ser ut som en misslyckat klämd tonårsfinne, men den varar massor...
Svar
6
· Visningar
2 345
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka