Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har setat å läst "katten-kissar-inne-trådar" å nästan setat å smågarvat åt era muppiga katter som inte använder lådan... Tills igår när...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Idag åkte jag och morsan till Solgläntans Katthem. När vi åkte hemåt hade vi med oss en söt liten tjej som heter Socker:love:. Hon är en...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Om man har flera katter och hittar mask på en. Ska man maska av allihop då eller bara den man ser har mask? Mia.
Svar
2
· Visningar
611
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt I dag har jag varit på kattutställning, för tredje gången någonsin. Det är KUL :bump:! Men när jag lyssnar på hur domarna beskriver... 2
Svar
35
· Visningar
2 365
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Vill ni se en fin katt. Titta här. Han har en så vacker färg. Jag bara :love: den katten. En roligt bild till på två trötta... 2
Svar
33
· Visningar
2 258
Senast: shady
·
C
Övr. Katt Jag bor på landet och hade en katt. Några vänner hittade en halvdöd kattunge bredvid sin döde mor och bror i ladan och den blev min...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Fia fjording
·
Övr. Katt Min lilla donna har helt plötsligt slagit på mute-knappen på sig själv. Hon öppnar fortfarande munnen och pratar med mig, men det kommer...
Svar
7
· Visningar
4 717
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt En kompis katt fick bebisar för ett par år sedan. Honan samt alla kattungarna hade rinnande ögon då OCH nu. Vad kan det bero på...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ja å de är fulla med brunt torrt skit. De tycker om att få det urpillat med tops och sen tvättat med desivon. Men de får ont efter i...
Svar
7
· Visningar
4 053
Senast: B&B
·
E
Övr. Katt Min burmahona fick kattungar inatt :love: Den första föddes med tarmarna ute :cry: Men sen fick hon 2 friska till :)
Svar
2
· Visningar
656
Senast: ETGT
·
Övr. Katt Oj vad nervös jag kan va när katterna går med svansen rakt upp under eltråden i hagen. Men aldrig att jag sett nån reagera när svansen...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: IvoryTower
·
Övr. Katt Finns det någon speciell kattras som är "avlad" för just att jaga råttor/Möss, alltså "Jakt katter" som typ hundar? :confused: Att de... 2
Svar
31
· Visningar
3 561
Senast: Nafayette
·
M
Övr. Katt Hur är era katter med maten? Mina två har fri tillgång på torrfoder (royalcanin indoor) och får sen dela på en portionsförpackning... 2
Svar
25
· Visningar
2 627
Senast: Mimmi81
·
N
Övr. Katt Min kisse har gått och blivit allergisk mot maten hon fått (troligtvis). Därför skall hon nu äta Hills d/d i åtta veckor. Stor...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: zesel
·
Övr. Katt Hej alla kattälskare... och hatare. Vad tycker ni egentligen om kommunjägare? Vad tycker ni om att jägaren kommer ut och skjuter en...
Svar
15
· Visningar
2 876
·
Övr. Katt Vi har två katter och en katt toa. Innan hade vi två katt toaletter, men det är mycket bättre med en katt toa som tömms oftare, tycker...
Svar
14
· Visningar
1 106
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Jag har en 2-årig honkatt som igår och idag haft svårt att kissa. Hon går på lådan ofta men de kommer bara några droppar varje gång...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: Poppinella
·
K
Övr. Katt Ibland är man bara för glömsk. Jag tillhör dem som brukar köpa stora säckar torrfoder på djurbutiken. Sedan kanman ge sig sjutton på... 2
Svar
32
· Visningar
7 132
·
Övr. Katt Kolla här ! http://www.fluffytails.ca/christmas.asp
Svar
2
· Visningar
675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser