Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Woho, min burmapojke har äntligen vågat sig fram till de små monstrern. Oj oj vad läskiga dom kan vara ;) Det är Felix (röda) och...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: ETGT
·
W
Övr. Katt Hej! Vi har en siames/ CRX hona på 6 månader som kissar i sängen ibland! Detta är jättejobbigt. Vet inte hur vi skall göra för att få...
Svar
19
· Visningar
3 030
Senast: Wishes
·
I
Övr. Katt våran katt som vi räddade livet på från avlivning för några månader tilbax skall nu avlivas endå,jag har frågat hennes förra ägare om...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Katt Jag har hittat den perfekta julklappen till vildkatten som adopterat mina föräldrar. Katten är inte rumsren och får bara ligga inne på... 2
Svar
22
· Visningar
1 837
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har jag lyckats få på kort idag. Dock inte så jättebra kort, speciellt inte på mamma. Ägaren berättade att under dom 9 år hon haft...
Svar
8
· Visningar
1 043
·
E
Övr. Katt Vad kan man ge sina katter om man inte vill köpa torrfoder eller våtfoder. Hur ska man blanda ihop en egen kattmat? De katter jag har...
Svar
12
· Visningar
1 047
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Hej hopp! Har inte varit här så mycket sen min lilla Busan kom till mig men nu har hon hunnit bli 8 månader och vi stormtrivs...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt En nyfiken fråga, ungefär hur hög blir en main coon??
Svar
4
· Visningar
794
Senast: elinsjobergh
·
Övr. Katt Tagna med min alldeles egna digitalkamera :love: Yogas nya nöje, sitta inne i duschdraperiet och titta på mig när jag gör mig...
Svar
4
· Visningar
715
·
L
Övr. Katt Vår katt har varit lite konstig ett tag och han har en vit hinna längst in i ögonvrån. vad kan det vara? katter blir tydlige så om de...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Jarrah
·
Övr. Katt ...gamla tråd ! Skriven dagen och natten innan Yoga fick sina bebisar. Vad konstigt det kändes att läsa :crazy...
Svar
1
· Visningar
678
·
S
Övr. Katt Just nu sitter jag med en sjuk nyduschar katt i knät. Killen är dålig i magen och kräks.. :( Hans bror mår Bra och är lika pigg som...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: eldione
·
Övr. Katt Vill gärna ha tips på tåliga lätta leksaker man kan göra till kattungarna. Några som man inte behöver vara med själv å leka med. Mina...
Svar
4
· Visningar
3 250
Senast: Tarnin
·
Övr. Katt jag har ett "litet" problem.. vi har en katt, hon är kanske sex månader. har alltid varit rumsren och det har funkat jättefint. inne...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Moniq
·
Övr. Katt En av mina grabbar biter i sina klor.. dom två mittenklorna på höger bak biter han ibland i.. jättehårt, då så det knakar.. Ibland...
Svar
1
· Visningar
1 700
·
P
Övr. Katt Här är beviset för att det jag sa tidigare är sant! Att katten sover på tangentbordet.....
Svar
17
· Visningar
1 261
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Läs om Assar...... På katthemmet där jag arbetstränar fick vi i tisdags in en katt. Han var otroligt mager, höftbenen sticker upp genom... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 369
Senast: Prosit
·
M
Övr. Katt nääää, det blir det inte, de små börjar nu så smått utforska sina omgivningar och till julafton så är det väl full rulle :devil: Har... 2
Svar
20
· Visningar
1 805
Senast: mian1
·
Övr. Katt vår lille maine coon pojke, som blir 3 veckor imorgon, visst är han go?? :love: :love: :love: :love: :love...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: snurpe
·
I
Övr. Katt Var igår hos veterinären med en av mina katter för förmodat öronskabb. Veterinären behandlade honom på plats och gav mig ej namngivet...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka