Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kom på att jag inte visat mina kattungar på detta forum! Den 19 november (på min födelsedag :banana: ) föddes min andra kull! Fyra...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Prosit
·
K
Övr. Katt Min lillsnuffla har problem med andningen. Det låter som hon har någon förträngning i näsan. Snarkar när hon sover uppochner, andas...
Svar
6
· Visningar
792
Senast: vackrastarflow
·
Övr. Katt ..som jag såg att Kisseungen tagit idag...6 månader och 5 dagar gammal....MEN.....det är ju så grymt att se...denna lilla söta musen som...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: Lambi
·
Övr. Katt ... som han hela tiden kliar upp. Det har hållt på sen i aug/sept. nu och han låter det inte vara. Från början var det bara ett...
Svar
11
· Visningar
1 440
Senast: Poppinella
·
R
Övr. Katt Behöver hjälp.. Min katt, 7år, har ibland svårt att få undan den där hinnan som sitter under ögonlocket. Alltså en del av den blir kvar...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: reykurboy
·
Övr. Katt Ni som har erfarenheter av döva katter kan väl berätta lite. Jag har en 8-månaders hane (vit!) som visade sig vara döv. Jag funderar...
Svar
11
· Visningar
4 129
Senast: domino
·
Övr. Katt Hittade just ett kalt område stort som en 50-öring på bringan på katten. Det är en "platt svullnad" och ett hål i mitten, inte sår utan...
Svar
9
· Visningar
2 543
Senast: diamonia
·
Övr. Katt Anledningen är denna, jag har använt min katttransportbur till mina kaniner som en kul grej dom kan springa in i. Har fixat en slags...
Svar
7
· Visningar
3 121
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Finns det fler störda typer i kattvärlden än på andra ställen? Jag har haft kattungar ett antal gånger och har det nu igen (nej detta... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
18 907
Senast: Kat
·
Övr. Katt Tråkigt på en sån go katt :( Hon pissar fortfarande där hon inte ska, dessutom "missar" hon lådan ibland när hon skiter. Nu är det... 2
Svar
35
· Visningar
2 001
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Alltså... vacination mot kattallergi.. har hört att allergiker kan göra d... hur funkar det? hur säkert är det? Är det dyrt? och hur...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Haukur
·
M
Övr. Katt Skrev för ett par veckor sedan om en katt som vi hittat ute nerfrusen och jättesmal. hade inte en droppe vätska i hela kroppen. Trodde...
Svar
3
· Visningar
1 495
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Har era katter reflexhalsband på sig när de är ute i mörker? Hur bor ni? Jag köpte ett till Blenda förra vintern men det är sällan hon...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: Chivita
·
Övr. Katt Vår katthona fick ungar för ca 2 veckor sedan. Allt har varit lungt fram tills nu. Helt plötsligt får hon för sig att hon ska flytta...
Svar
8
· Visningar
8 497
Senast: Boll
·
Övr. Katt Min huskatt har ju kommit lite i skymundan, om ni tittar på bilderna så förstår ni varför hon inte figurerar särskilt mycket på bild...
Svar
15
· Visningar
965
·
W
Övr. Katt Äntligen! Nu har vårat lilla bustroll kommit hem! en liten kille på 13v. lilla Tusse. Lägger även ut lite bilder på min 6 mån. lilla...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt Vad använder ni för kattsand och hur mycket kostar den? Hur tycker ni det funkar? Doft? Använde den där sanden av kristaller... 2
Svar
24
· Visningar
2 456
Senast: Kat
·
Övr. Katt Lite släktingar till Abbie: Pappa S*Karl Johan's Damien Farfar S*Alway's Echion Farmor S*Nidaslätternas Izza Morfar Provo...
Svar
12
· Visningar
1 210
·
Övr. Katt Liten spinoff till en fråga jag hade i tråden om Skumma spekulanter (på huskattungar). Det kom ett påtalade i den tråden, och jag har... 12 13 14
Svar
278
· Visningar
15 960
Senast: Minelli
·
Övr. Katt Har setat å läst "katten-kissar-inne-trådar" å nästan setat å smågarvat åt era muppiga katter som inte använder lådan... Tills igår när...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka