Läskiga svar på kattannons

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Mitzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 220
  • Visningar Visningar 18 907
Sv: Läskiga svar på kattannons

Avlivning med narkos ska vara väl tilltagen. Ändå händer det att djur inte dör av det.

20 meter har jag aldrig pratat om. Dessutom är man väl inte själv när man avlivar en katt?
Risken att ett litet djur skall överleva efter en salva hagel är ytterst liten. Antagligen inte större än att den överlever en avlivning med spruta.

Jag tror inte du skulle argumentera så hårt emot det, om du sett det jag sett.
Det går fort - det är smärtfritt - katten vet inte vad som händer - och djuret behöver inte transporteras till veterinär.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 767
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: ameo
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 205
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka