Haukur
Trådstartare
Har setat å läst "katten-kissar-inne-trådar" å nästan setat å smågarvat åt era muppiga katter som inte använder lådan...
Tills igår när yngste hannen (7 mån) satte sig å kissade i klösträdet! Kattjävel! Sen idag hörde jag hur han började krafsa i hallen, då hade han redan kissat på hallmattan! *morr* fan va sur ja e!
Har funderat på varför han gör så...
Kanske håller på å bli könsmogen?
Protest? För vad?
Kattsanden? Ska testa å byta men d har juh funkat bra hittillis..
Kanske inte vill dela låda m andra hannen?
Kanske blev stressad i helgen när andra hannen va på utställning å han va hemma själv?
Åhhh.. ja vet inte!
Va ska ja göra? Är juh orolig för att den andra hannen (8mån som dessutom är mer "hannig") ska ta efter beteendet å orolig för att sambon ska tröttna å omplacera katten!
Igår när han pissa tog jag honom på bar gärning å bar bort honom till lådan, idag märkte ja d inte förrns efteråt...
Ska man ta undan alla mattor å textilier så han inte har nåt mysigt å kissa på?
Ska kastrera honom så fort sommöjligt efter nyår (skulle gjort det nu om det inte vore för att vi ska resa bort över jul).
Behöver hjälp å råd!!
Tills igår när yngste hannen (7 mån) satte sig å kissade i klösträdet! Kattjävel! Sen idag hörde jag hur han började krafsa i hallen, då hade han redan kissat på hallmattan! *morr* fan va sur ja e!
Har funderat på varför han gör så...
Kanske håller på å bli könsmogen?
Protest? För vad?
Kattsanden? Ska testa å byta men d har juh funkat bra hittillis..
Kanske inte vill dela låda m andra hannen?
Kanske blev stressad i helgen när andra hannen va på utställning å han va hemma själv?
Åhhh.. ja vet inte!
Va ska ja göra? Är juh orolig för att den andra hannen (8mån som dessutom är mer "hannig") ska ta efter beteendet å orolig för att sambon ska tröttna å omplacera katten!
Igår när han pissa tog jag honom på bar gärning å bar bort honom till lådan, idag märkte ja d inte förrns efteråt...
Ska man ta undan alla mattor å textilier så han inte har nåt mysigt å kissa på?
Ska kastrera honom så fort sommöjligt efter nyår (skulle gjort det nu om det inte vore för att vi ska resa bort över jul).
Behöver hjälp å råd!!