Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alltså... vacination mot kattallergi.. har hört att allergiker kan göra d... hur funkar det? hur säkert är det? Är det dyrt? och hur snabbt verkar det?
Min sambi har börjat känna av mina katter.. kan vac. vara ett alternativ?
Det tar minst ett år, och under den tiden ska man inte ha katter. Kostar runt 1500-2000:- sist jag hörde om det. Det finns ingen garanti för att man blir bra.
Man kan göra en sk allergi vaccination. Mot ett eller flera "ämnen" .Men det är en lång behandling , första fasen är en eller flera sprutor /vecka i 8-12 veckor ,därefter så kommer man till underhållsfasen- en spruta var 8:e vecka i 2-5år . Allergin försvinner eller blir lindrigare i alla fall ca.5år efter avslutad behandling . Vet ej något om pris ,väntar själv på att få starta att behandla min 11åriga son mot sin gräsallergi. Visst är det en lång behandling men jag tycker att det är värt den tid det tar och man får hoppas att besvären minskar .( går ju inte att undvika gräs)
Lycka till
Jag vaccinerar min hund mot hennes kvalsterallergi och det verkar fungera riktigt bra även fast vi bara är inne på första månaden. Många sprutor blir det dock.
Hmm.. INTE ha katter.. d va juh inge bra för det är juh katterna jag vill kunna ha kvar...
Vet du om man betalar en klumpsumma på en gång eller betalar man vid varje spruta?
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...