Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Här är bilder på min söta kisse Emma :D Bilder
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Blueeyes
·
Övr. Katt Härom dagen ringde de från Agria, och sa att de hade ett "förmånligt" pris på kattförsäkring då jag redan hade hästen försäkrad hos dom...
Svar
12
· Visningar
1 230
Senast: Elektron
·
3
Övr. Katt En hel del hundar reagerar ju på raketerna. Bryr sig era katter?
Svar
17
· Visningar
2 272
Senast: lawless
·
L
Övr. Katt Har lite tråkigt så jag delar me mej lite av min Missan till er :p Här e min lilla tjurpuppa! :D Här ser hon bara ut...
Svar
4
· Visningar
694
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Nu är det synd om Maja. Hon klättrade på möblerna, och troligtvis halkade hon så att hon fastnade i handtaget med ena bakbenet. Jag...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Nån mer än jag som har en kisse som sitter tokigt?
Svar
14
· Visningar
1 096
Senast: Mirre
·
I
Övr. Katt Behöver tips! Min ena skogiskille är stor och har lång päls. Ibland nrä han varit i kattlådan fastnar avföring i klumpar i pälsen i bak...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Idka
·
S
Övr. Katt I går var jag och hälsade på två av våra fyra kattungar som nu är ett halvår gamla, ungefär. Bill och Bull som de två heter har...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Smajlet
·
W
Övr. Katt Jag undrar iaf jag har en katt eller hund.. Eller något annat.. Det ser ut som en katt.. Här är de lite udda sakerna djuret har för...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: Meibla
·
T
Övr. Katt Jag håller på att lära min lilla kisse att använda klösbräda. Tyvärr har det inte gått så bra hittills... Hur gör ni när ni ska lära era...
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: Ammi_L
·
Övr. Katt Har era katter någon gång gjort bort sig rejält? Vill höra alla roliga historier. En katt i stllet råkar alltid ut för allt! När hon... 2
Svar
23
· Visningar
2 064
Senast: Dravena
·
Övr. Katt Igår morse vaknade vi och hörde ett fasligt liv. En av katterna är arg och morrar/skriker. När vi går upp ser vi katthonan superilsken...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: Boll
·
Övr. Katt En tröst i all bedrövelse..... Goa vänner Ett till Mera
Svar
7
· Visningar
780
Senast: domino
·
Övr. Katt Nu har jag äntligen fått bilderna från när Nova kom... Domino helt ovetandes Vem är du? (pratar) Nu är jag så nyfiken så nu...
Svar
11
· Visningar
781
Senast: domino
·
Övr. Katt Vi har nu köpt en klösbräda till katten men han använder den inte. han fortsätter klösa på soffan ändå. Vad kan man göra? Det är...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: burken
·
Övr. Katt Har köpt sånna där stickor som mäter glukoshalten i urinen, så nu går jag här och hoppas på att hon ska kissa på golvet. Urinen får inte...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: hanny
·
Övr. Katt Min lilla kattbebis. :love: :D Sen satt jag och funderade på en sak. Hon är så liten! Mkt mkt mindre än hennes...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: ETGT
·
S
Övr. Katt :crazy: Kissen råkade ut för en liten olycka idag. Lillebror råkade drq igen toalett-dörren så dom blev utlåsta från lådan. Han...
Svar
8
· Visningar
7 004
Senast: Svartfot
·
W
Övr. Katt Har varit inne och kickat på lite uppfödares hemsidor. min fråga lyder: får man para siames / oriental? vad blir det för ras? blir...
Svar
12
· Visningar
819
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt ena av mina katter har en fett knöl under magen den andra börjar att få en med. vilken mat ska man ge så dom inte får det. dom är...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka