Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt http://60gp.ovh.net/~cleanyou/
Svar
4
· Visningar
772
B
Övr. Katt Hur ser man vilken rangordning katter har inbördes? Min katt och min brors katt brukar träffa varandra ganska ofta, ibland under någon...
Svar
1
· Visningar
2 995
T
Övr. Katt tror ni att det tar att två katter ska vänja sig vid varandra? Pex (den "gamle" katten) är 1,5 år gammal och har bott här ända sedan...
Svar
5
· Visningar
789
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Letar ny katt för fullt och har tre alternativ. 1) köpa en kissunge. HIttar ingen lämplig. 2) köpa en kisse från k******'o s*d, har...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: marieka
·
L
Övr. Katt Att den behöver maskas det fattar jag men mot vilken mask? Har letat och letat men inte hittat någonstans där det står. Har maskat...
Svar
8
· Visningar
2 806
Senast: lilleman
·
K
Övr. Katt Hur vanligt är det med utvecklingsstörningar hos katter? (Om man bortser från sådana som sorteras bort vid födseln/uppväxten) Finns...
Svar
11
· Visningar
3 440
·
Övr. Katt Nu har jag beställt tid för Fia. 2/2 ska vi dit och göra en utredning på om nått är fel och varför hennes kisseri blivit värre +...
Svar
7
· Visningar
823
·
Övr. Katt Syns det att Yoga inte är en vanlig huskatt? Abbie är ju så mycket kralligare, så vad tycker ni?
Svar
18
· Visningar
1 133
·
K
Övr. Katt Har en kattlucka i stalldörren, så att missarna kan gå som de vill, men den krånglar hela tiden! Märket heter "Staywell" tror jag. Den...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Kockan
·
Övr. Katt Idag är det dags. Den lilla skruttan jag tog hem från katthemmet är inte riktigt kry. Hon har fortfarande diarré och det spelar ingen...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: domino
·
S
Övr. Katt Tjo! En liten fråga hära.. Stallkatten, som är 20+ dricker ovanligt mycket. På morgonen när man kommer till stallet kan han dricka...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: Stallflicka
·
Övr. Katt Och hur i så fall? Genom trampdynorna som hundar? Jag kan inte komma ihåg att jag sett min katt flåsa någongång, men hon kanske bara har...
Svar
7
· Visningar
3 979
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Vi har köpt hus och tänkte skaffa katter! Det ska bli två kattungar, och jag antar att de vanligtvis är ca 12 veckor när man kan hämta...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Mjuff
·
B
Övr. Katt Nu äntligen, efter sju sorger och åtta bedrövelser, är nu galleriet med våra roliga kattbilder igång igen. En ny stor hårddisk och en...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Här kommer lite busbilder på mina två sötnosar! :love: Klicka på bilderna för att få större. :) Är de inte söta?
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Smajlet
·
Övr. Katt 2 ggr har Agria klantat till det, första gången lyckades jag ändra i tid, men denna gång förlorar jag 2-3000:- på deras miss. Lade på...
Svar
18
· Visningar
1 211
Senast: Åska
·
Övr. Katt Får man ställa ut en bondkatt? Å hur går dom till? Antar att det inte är likadant som på hundutställningarna. :)
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: loveponies
·
S
Övr. Katt Jag har en 3 årig hona som växt upp med min gamla katt som jag var tvungen att ta bort i oktober. En vecka senare hämtade jag hem min...
Svar
3
· Visningar
708
·
S
Övr. Katt väldigt sent inlägg men i alla fall... på juldagen så skulle vi ha middag med ett par av föräldrarnas kompisar som skulle komma över...
Svar
5
· Visningar
680
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Har hört att d ska fungera bra på katter me öronskabb, nån som provat??? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 231
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utemöbler
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Utflyttningspresent

Hund, Katt, Andra Djur