Tips på kattlucka

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Kockan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 922
K

Kockan

Har en kattlucka i stalldörren, så att missarna kan gå som de vill, men den krånglar hela tiden! Märket heter "Staywell" tror jag. Den är trög och går inte igen efter katterna = drag i stallet. Den var lite knepig att sätta dit riktigt så att den inte tog i någonstans, men funkade i början.
Någon som har tips om BRA kattlucka som funkar och var man kan få tag på en sån?
Har ju liksom redan gjort ett hål i stalldörren...

Sv: Tips på kattlucka

Kockan skrev:
Har en kattlucka i stalldörren, så att missarna kan gå som de vill, men den krånglar hela tiden! Märket heter "Staywell" tror jag. Den är trög och går inte igen efter katterna = drag i stallet. Den var lite knepig att sätta dit riktigt så att den inte tog i någonstans, men funkade i början.
Någon som har tips om BRA kattlucka som funkar och var man kan få tag på en sån?
Har ju liksom redan gjort ett hål i stalldörren...

gör en själv... det är inte så svårt... farsan gjorde en till vår balkongdörr hemma..

Sv: Tips på kattlucka

Ok. Man kanske ska tala snällt med maken... ;)
Eller med din pappa kanske! :rofl: :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 242
Senast: Ceta
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 833
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 152
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utemöbler
  • Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI

Hund, Katt, Andra Djur