Jag vill ha en kisse NU

marieka

Trådstartare
Letar ny katt för fullt och har tre alternativ.
1) köpa en kissunge. HIttar ingen lämplig.
2) köpa en kisse från k******'o s*d, har fått förslag på några som skulle passa oss.
3) ta en ragdollhona på foder, kissungarna föda om en månad så vi kan kan kanske ta en av kissungarna på foder.
Men jag vill ha en kisse nu :angel: :)
HUr gör man för att lindra abstinensen :confused:

Sv: Jag vill ha en kisse NU

Hade själv hittat en UNDERBAR liten kisse men pga vissa problem så kunde vi inte ta den... var jätteledsen i flera dagar. Men vänta bara tills vi flyttar =)

Varför inte köpa en från KKS om det är så brått? Det ena utesluter ju inte det andra, en katt från KKS och sen Ragdollhonan på foder som sällskap till huskatten.

Jag är ju i kontakt med KKS men hon får aldrig tag i stödfamiljen där den tilltänkta katten är. Hon har inte fått tag på den andra heller där de andra kissarna är. *otålig* :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 815
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 833
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 906
Senast: Johanna1988
·
Hästvård Hej! Jag har en ponny valack på 15 år. De två senaste somrarna har han alltid i slutet av juni och under juli börjat kissa otroliga...
Svar
14
· Visningar
2 519
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • FÅRtråden