MissFideli
Trådstartare
Syns det att Yoga inte är en vanlig huskatt? Abbie är ju så mycket kralligare, så vad tycker ni?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Men det är väldigt mycket va...? En sån tung kisse kan man ju inte låta sova på en... Mis har passerat 4 kg nu och jag hoppas att det inte blir så mycket mer. Iofs misstänker jag skarpt att båda mina kissar är rejält feta nu eftersom dom bott hos mina föräldrar i 10 dagar när jag varit i Malaysia. Tänk att det ska vara så svårt för djurvakter att förstå att min angivna dosering av mat INTE gör att dom svälter...MissFideli skrev:
Tack! Ha ha! Du skulle bara veta... Tror faktiskt inte heller att du vill veta hur jag haft det!MissFideli skrev:Välkommen tillbaka till det vackra vädret i Sverige. Vi vill inte veta hur du haft det![]()
MissFideli skrev:Kraftig, lite rultig. Om du tittar på Abbie så är hon väldigt kraftig för sin ålder, det är krallig. Raskatt-termer kanske![]()
eldione skrev:okej, kanske bara lik då
Hur är deras päls då?
Teddys är liksom jättetjock och skivar sig gärna sådär. Han har massor av ullhår under, särar man på pälsen ser man inte skinnet, man ser bara mer päls
Väldigt fina katter du har i vilket fall![]()