Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja det här var tider det! :love: :rofl: Min katt som liten bäbis
Svar
3
· Visningar
676
Senast: Zuzzi
·
A
Övr. Katt Ja, alltså hur går ni tillväga? Vår store tänker på inga villkors vis låta sig avmaskas, och gömma nåt i maten kan man i princip glömma... 2
Svar
21
· Visningar
7 778
Senast: zesel
·
Övr. Katt Mina älsklingar, är dom söta ihop eller vad? Mor och dotter. :love: :love: :love: 2
Svar
25
· Visningar
1 600
Senast: ft_lover
·
S
Övr. Katt Är precis vad min lilla djävul har börjar med. :crazy: Man får vara supernoga med att inte glömma plastpåsar eller tidningar a'la...
Svar
5
· Visningar
2 540
Senast: SessCa
·
Övr. Katt Har ett långhårigt monster som är en blandning mellan bondkatt och något mer. Han får ibland tovor men dom är är liksom bara att ta en... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 685
Senast: Kenzie
·
M
Övr. Katt Heej på er!! :bump: Jag har två katter en hane och en hona. Flickan, Sessan brukar döda möss och fåglar och lägga på trappan utanför...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: thea
·
Övr. Katt Länge sedan man visade upp bilder ju ;) Visst är han charmig min lilla bus-Vulkan, snart 3 år :love: /snurpe
Svar
4
· Visningar
623
Senast: MissFideli
·
T
Övr. Katt jag och robin va påväg in, när han utbrister "vafan är det där?!" ja gick in och hämtade en ficklampa, och under "utetrappan" hittar vi...
Svar
7
· Visningar
888
Senast: thea
·
I
Övr. Katt har ni sett fatboy slims musikvideo? the joker? den handlar helt å hållet om kattungar,och det verkar som det är deras nyfikenhet dom...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Tasja
·
Övr. Katt ...kan det börja redan? Har en ungkatt i bekantskapskretsen som blivit pipig och rastlös. Hans husse är orolig för att han inte trivs...
Svar
8
· Visningar
722
Senast: java
·
C
Övr. Katt Vi adopterade en katt fem år sedan. När vi flyttade in i vår lägenhet bodde han redan i huset men hans fd ägare brydde sig inte längre...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Cinemon
·
Övr. Katt För en stund sedan ringde mamma och undrade om jag sett kattungarna som var i tidningen idag, vilket jag givetvis gjort. Det var en...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Jag har skrivit förut om min katthona som fick spelet för över en vecka sedan och helt plötsligt började hata en av våra hankatter. Hon...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Snack om att ha ögon som tefat... Men visst är han väl söt !?
Svar
14
· Visningar
996
Senast: MetallPrinsessan
·
Övr. Katt Jag tycker att svåra stallkatter får alldeles för lite plats här! Lägg ut bilder och presentera era stallkatter här: Våran heter...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: vildros
·
G
Övr. Katt Hej Någon som avlar singapura eller vet någon som gör det. Hur får man tag på den kattrasen och vad kostar det? Måste man...
Svar
3
· Visningar
3 860
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ett sött litet kort på våran lilla Rambo när han är kattunge och ett kort på en väldigt trött katt... Söt va?
Svar
9
· Visningar
760
Senast: Smulu
·
Övr. Katt HAR pondus eller hur?? :love: men är sååå feg när det gäller :angel: Här ligger han på köksbordet... 2
Svar
20
· Visningar
1 506
Senast: mysko
·
P
Övr. Katt Hej min katt har katt snuva..Hon fick det när hon varit på ett katt pensionat nu i julas. Nu nyser hon hela siden o´ch det är jätte...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Pepita
·
K
Övr. Katt Jag har ju glömt att tala om att vi fått tillökning i kattfamiljen! Ellen fick på självaste julaftonen 6st kattungar! :love: :love...
Svar
19
· Visningar
988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka