Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

W
Övr. Katt Frågan är som det låter :smirk: bortsett från att europé då är renrasig och sånt där.. vad är skillnaden? :confused:
Svar
1
· Visningar
4 169
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Upptäckte att min katts ena pupill är större än den andra: Är det något som är fel eller ska det vara så. Han är 7 år och jag har inte...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: Hejgratäng
·
Övr. Katt Passade på att jaga kissarna med kameran idag ;) :D På första filmen är de uppe på bordet och äter godis. Var ju tvungen att locka...
Svar
10
· Visningar
952
Senast: snurpe
·
T
Övr. Katt jo ja har en liten fråga... vi har ju köpt en ny kissekatt som är ca 7 månader gammal.. han är svart och vit, och ja har sett att han...
Svar
18
· Visningar
2 395
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Har tidigare skrivit här om min gamla och alldeles första egna katt. Hon har hängt med mig i vått och torrt sedan den dagen som jag...
Svar
13
· Visningar
1 172
I
Övr. Katt Har lite frågor ang att köpa katt. Är det bara raskatter som passar som innekatter? Känner katter av rasskillnad. Så om vi köper en...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Sassy
·
Å
Övr. Katt på min katt. Så fort han kommer in i mitt sovrum så kissar han i min säng. I natt lyckades han puffa upp min sovrumsdörr och kom och...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: ika77
·
Övr. Katt På tisdag morgon ska vår hona kastreras (7 mån), lämnar henne kl åtta och får hämta när jag slutar jobbet vid halv fem. Hur är det dagen...
Svar
8
· Visningar
12 912
Senast: Prosit
·
Övr. Katt När jag tog hem min hemsida till min dator så fick jag med bilder som jag inte har sett och som ni inte har sett på Abbie, Simon och...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: Priscilla
·
Övr. Katt Efter att min katt har försvunnit så har jag nu tagit beslutet att skaffa en ny liten vän, men då vi nu ska flytta till en stor lägnehet...
Svar
6
· Visningar
1 949
Senast: Ragatan
·
L
Övr. Katt Moss! Vad gör man åt sådant´ : http://www.santoalt.com/silly_cat.php Visst det kan se "skoj ut" men hur är det med vår moral (Eller...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Låtta
·
Övr. Katt Jag skrattade så jag höll på att dö när jag såg denna bilden på moster, stackaren. Kan tillägga att hennes kropp har växt i...
Svar
12
· Visningar
1 218
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt de visar ett program om skator på TV just nu och så här ser min katt ut då :rofl: p.s bryr er inte om blombladen som ligger på... 2
Svar
20
· Visningar
1 967
Senast: domino
·
Övr. Katt ... vad säger ni om det? :bow: När man köper 12 veckor gammal kattunge så sägs det att den fortfarande är i ett stadie då den...
Svar
10
· Visningar
6 662
Senast: Cuaifeach
·
C
Övr. Katt Sitter här hemma och försöker plugga till tentan nästa vecka. Oliver tycker att han är försummad och har verkligen lidit de senaste 10...
Svar
3
· Visningar
790
·
L
Övr. Katt Hej! Hoppas det finns nån här som kan hjälpa mig - oss! Har en liten perser-hona som tidigare denna veckan började kräkas...tänkte inte...
Svar
10
· Visningar
1 380
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min kille har katt, ocxh trots att han gör rent i lådan ofta- så LUKTAR det. det räcker att katten kissat en gång för att jag ska märka... 2
Svar
39
· Visningar
10 224
Senast: MissFideli
·
F
Övr. Katt Nu får ni hjälpa mig...jag bor i en etta, ganska stor med ett rejält kök. Har ingen balkong. Det är så att jag funderar på att skaffa...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: josse
·
Övr. Katt Någon som förstår varför mitt TV-tittande sjunkit drastiskt sedan jag skaffade fler katter? :devil...
Svar
9
· Visningar
972
·
Övr. Katt Har under den senaste tiden fått till några riktigt fina bilder på mina kissar! Der är Teddy och Freddy ( :smirk: ) 8 månader och deras...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: eldione
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka