• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Låtta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 827
Sv: Plågeri?

Målartejp är faktiskt ett utmärkt sätt att håra av en våldsamt hårande katt. :) *tipsa*

Stackars kisse.... det såg inte särskilt roligt ur tycker jag :crazy:

Jag brukar däremot "rolla" min kisse med såndär tejprulle som man luddar av kläder med... och det gillar hon :D

Stackars lilla kisse... även om det såg lite komiskt ut... men det ska vara japaner för en sådan sak =S

Sådan rulle använder jag på min katt också! Mycket bra pryl! :D

Jag har också "tejprullat" kissen som inte hade något emot det :-) men jag är lite kluven inför likanande "fimsnuttar" Kan man göra si kan man göra så :-)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 038
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 142
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Sytråden del 4
  • Ge ditt personnummer

Hund, Katt, Andra Djur