Hmm, tror Pings veterinärvårdsförsäkring kostar lite över 300 kr per månad. 400 kr för flera katter låter som ett bra pris
De ligger på runt 130 i månaden, har inget livvärde på någon av dem.
Maximal vetvård + tr hos Folksam.
Billig ras!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, tror Pings veterinärvårdsförsäkring kostar lite över 300 kr per månad. 400 kr för flera katter låter som ett bra pris
Ja, veterinärvårdsdelen ligger på ca 500 per månad för min häst, katterna kostar strax under 400 per månad tillsammans.
Ping har inte heller något livvärde. Jag tror dock jag har valt en ganska låg självrisk, sånt gör ju stor skillnad..De ligger på runt 130 i månaden, har inget livvärde på någon av dem.
Maximal vetvård + tr hos Folksam.
Billig ras!
Oj det var dyrt! Med enbart veterinärvård?Mina 4 katter kostar strax över 2000/månad.
Ping har inte heller något livvärde. Jag tror dock jag har valt en ganska låg självrisk, sånt gör ju stor skillnad..
Mina 4 katter kostar strax över 2000/månad.
Oj det var dyrt! Med enbart veterinärvård?
Ja då är det ju annorlunda. Vi pratade om pris på enbart veterinärvårdsförsäkring.Nej, liv ingår. Så kanske 15-1700 då. Dock kan det vara med rabatt pga registrerade.
Ja då är det ju annorlunda. Vi pratade om pris på enbart veterinärvårdsförsäkring.
Sant. 425 kr för katt är ju extremt mycket billigare än 500 för häst. Så dumt av mig att ta så fel.
Jag har också nyligen tecknat försäkringar för mina katter, orkade inte kolla alla alternativ så jag nöjde mig med en offert från Dina försäkringar som jag accepterade för att den verkade rimlig. (Har haft Dina länge för två av hästarna och har goda erfarenheter när jag behövt skadeanmäla där.)
Premie runt 1000 kr per år och katt, veterinärvård 40.000 kr och tandvårdsförsäkring, fast självrisk 2.000 kr:
Kastrerad han- respektive honkatt, ännu inte ett år gamla.
40.000:- är tyvärr väldigt lite pengar när det kommer till vård. Jag hade för två år sedan en inneliggande med dropp och övervakning 3 dygn. Inga ingrepp, inga åtgärder på jourtid; 43.000:-
Vad man betalar i premie beror ju på var man bor också, så det blir väldigt svårt att göra en jämförelse såhär med alla möjliga faktorer mixade, men jag ger ungefär 500:-/mån totalt för en huskatt och en raskatt. Medelhög självrisk, ingen livförsäkring på någon av dem. Den ena i Lassie och den andra i Agria.