Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min mor och far anväder billigast möjliga från OBS! eller Coop - menar jag - den lukta inge vidare - ska föreslå en inblanding av en dyrare variant - verkar bra
Håller fullkomligt med föregående talare. Eldorados kattsand är helt OK, kostar 20.70 på Willys för 5 kilo. Har använt den i snart två år och det luktar inte om den. Förvisso står alla mina lådor på de inglasade balkongerna men jag har dock 11 vuxna skogisar!
Det vet jag faktist. inte.. det finns säkert fler som är ungefär lika bra. Men något av de som är liknande Cat exclusive är nog att rekomendera, inte försöka sig på något "billigtg skit"
Ja, visst é den bra?!!! Jag har oxå skogisar,, ett antal,, och det är faktiskt enda sanden jag varit nöjd med, blir besviken om man inte får tag i den i affären när den är slutsåld
Och den är kompakt så den bildar jättefina klumpar så det blir inget onödigt svinn vid rensning av lådan heller!
Jag använder Felius Ultra för 79 kr/10 kg (eller om de nu kan ha höjt till 99). Är iaf helt suveränt och drygt som attan. Jag köper i snitt en säck i månaden för 3 katter, absolut inte mer, snarare mindre. Det är alltid kanonfräscht och vi eller besökande känner inte av någon lukt alls. Rekommenderas varmt!
Den finns en ännu billigare sand. CatExclusive hade jag ett tag, men slutade efter bara en månad. Den är så starkt parfymerad att jag hade daglig huvudvärk. Så är man känslig för lukter så ska man inte ta den. En annan som finns på iaf 2 av Örebros affärer är Felius Ultra, kostar 99:-/10 kg och räcker för mina 2,5 katt i ca 1 månad.
när det gäller kattsand måste jag säga att jag tycker man till stor del får vad man betalar för!
bäst är de dyraste sorterna som är smått kristallliknande. dammar inte och luktar inte!
ett måste nu när man har 4 katter istället för ordinarie 1 :P
Jag gillar inte dom. Den jag testade blev alldeles gul där kisset var och det såg inte så jättefräscht ut. Jag föredrar en bra klumpande sand. Däremot håller jag med, jag tror inte att dom billigaste är lika bra som dom dyraste. Överlag, alla tycker ju olika.
Tänkte väl ! Jag vill att den närmaste affären här ska sälja den, men dom verkar inte ha några planer på det. Så jag får fortsätta handla den inne i stan istället, vilket iofs går rätt bra dte med.
Nä, lite kinkig är man ju. Jag gillar inte ens att ha lådorna synliga, så jag funderar på att bygga in dom i möbler. Kistor, skåp och annat där man kan göra ett hål och ha lådan inuti.