Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt parning ,vad bör man tänka på då man lånar/lånar ut den? Typ skall hanen vara testad för sjukdomar? Skall honan? Vad är rimligt pris...
Svar
9
· Visningar
1 133
Senast: MissDaisy
·
E
Övr. Katt Hej! Jag undrar hur pass tåliga katter är emot kyla? En utekatt med TJOCK päls (vanlig bondkatt), fryser den när temperaturen kryper...
Svar
9
· Visningar
11 355
Övr. Katt Jag var nyss till vet för den årliga vaccinationen av mina Norska Skogkatter. Den ena var kärnfrisk, den andra fick diagnosen Heart...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: zesel
·
Övr. Katt Min kattkille på drygt sex månader luktar gammal hovböld ur munnen. Har kollat igenom munnen och hittar ingenting som ser konstigt ut...
Svar
5
· Visningar
1 153
Övr. Katt Hittade denna lilla text på nätet och den var så bra så jag måste dela den :rofl: DAG 752 - Mina ägare fortsätter att reta mig med...
Svar
1
· Visningar
1 450
Senast: Mimmi81
·
Övr. Katt Behöver tips på något som kan stabilisera en kattmage.
Svar
6
· Visningar
3 897
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Här vilar mitt lilla monster efter att han knyckt mina bruna bönor (fläsket brydde han sig inte om :confused: ) Tror minsann han...
Svar
8
· Visningar
1 168
Senast: sofia77
·
E
Övr. Katt Jag har tänkt ställa ut min huskatt bara jag hittar någon utställning. Men måste man ha något speciellt för att få ställa ut?
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Sol
·
Övr. Katt de där katterna har visst som livsuppgift att ge mig huvudvärk kring fodret :crazy: Har tre katter, och när man börjar kolla på...
Svar
17
· Visningar
2 568
T
Övr. Katt Några av er som bor i Sthlms området kanske såg inslaget på tv4:s lokalnyheter om vanvårdskatterna. I sammanfattning är situationen den...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Katt Sitter här i lugn och ro och kikar runt lite på buke när det helt plötsligt utbryter kaos bakom ryggen på mig och närapå ger mig en...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Mimmi81
·
Övr. Katt :cry: :cry: Våran vackra och ståtlig perser Roxy dog i morse. http://web.telia.com/~u50404005/Roxy.JPG Han var som vanligt uppe med...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: sofia77
·
E
Övr. Katt Jag är galen i Cornish rex och har seriösa planer på att bli ägare till en dylik varelse i framtiden. Visade glatt upp söta aliens på...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hejsan, Jag är nybliven ägare till 2 helt underbara pojkar som är födda sista juli. :banana: När ska de kastreras? Är det något...
Svar
6
· Visningar
2 098
E
Övr. Katt Hej! Jag har ett problem som jag hoppas någon vill hjälpa mig med. Det finns en katt i mitt stall som jag tycker väldigt mycket om...
Svar
10
· Visningar
2 062
Senast: Eeiram
·
L
Övr. Katt Min gammeltant har plötsligt blivit alldeles "tunnhårig" ovanför ögonen, eller nedanför öronen eller hur man skall säga.... Man ser rätt...
Svar
11
· Visningar
3 624
Senast: lisa
·
Övr. Katt Förr eller senare måste jag i väg med honkatten till veterinär. Det luktar apa ur hennes mun och antar det är tandsten. Men grejen är...
Svar
12
· Visningar
1 698
·
Övr. Katt Jag blev helt chockad när en bekant en dag sa att det är djurplågeri att ha katter som enbart utekatter, eftersom mina är just sådana... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
10 494
·
M
Övr. Katt igår slutade våran 14 åriga katt att äta.. Hon åt lite tonfisk i bruk( aldrig ätit några mängder mat) men reagerade igår när hon inte...
Svar
7
· Visningar
1 181
Senast: M-Meduza
·
C
Övr. Katt Idag fick vår lille Harry somna in, han blev bara 7 månader :cry: . Han har under en tid blivit tröttare och tröttare, men har dock...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 1 april 2025
  • Träning och hälsa del 12
  • Sommartid

Hund, Katt, Andra Djur