Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Usch min Ozzy har antagligen blivit riven i ögat... vaknade upp i morse och såg att katten var helt uppsvullen och så rann det ur ögat...
Svar
2
· Visningar
1 969
Senast: BusenPento
·
Övr. Katt En av mina grabbar kastrerades igår (onsd) och veterinären sa att han skulle ha tratt på sig i ca 1 vecka...Sagt å gjort jag köpte en...
Svar
18
· Visningar
1 459
Senast: bengibollen
·
I
Övr. Katt ja min kära fader födde upp birmor för ett antal år sedan, och nu när man vuxit upp och nästan blivit torr bakom öronen vill jag ha en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: Nesslan
·
I
Övr. Katt har en innekatt som har börjat nysa men annars är han som vanligt. Nån som har något råd på va det kan va eller vad man kan göra ?
Svar
2
· Visningar
745
Senast: shallowxx
·
Övr. Katt Jag har ju Nala försäkrad i Agria Optimal. Den ersätter ju inte liv, kan de ändå kräva obduktion eftersom hon är under 2 år?? Hur gör...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Prosit
·
C
Övr. Katt Ja nu kanske jag har övertalat min lilla sambo till att köpa mig en katt å alla dess tillbehör. Vet ännu inte vad ajg ska ha för...
Svar
9
· Visningar
944
Senast: Cronis
·
Y
Övr. Katt Alltså, går det verkligen att banta en kasterad hanne (tillråga på allt en innekatt)? Jag börjar förtvivla efter lång tid på strikt diet... 2
Svar
38
· Visningar
2 925
Senast: Veronika
·
R
Övr. Katt Någon som vet om det brukar fungera? och hur långt tid det i så fall i regel tar? Katten min har börjar protestera, kissa och bajsa på...
Svar
4
· Visningar
1 414
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Äsch, skulle visa bilder, men dom blev inge bra så ni får klara er utan :p :p :p
Svar
1
· Visningar
611
·
Övr. Katt Idag var Fia hos farbror veterinären. Hon skötte sig så himla bra min skattkatt, matte höll på att spricka av stolthet. Blodprov... 2
Svar
20
· Visningar
1 457
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Övr. Katt Har lagt i princip samma tråd på hund, men tänkte att jag kanske når fler genom att lägga den här med. Hoppas OK? Får i morgon hem en...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: mandalaki
·
R
Övr. Katt Upptäckte i helgen att min ena honkatt på 8 år hade en nästan kal fläck på magen. Inte helt kal utan "stubbig". Det var ett liiiitet sår...
Svar
11
· Visningar
1 689
Senast: Raeman
·
Övr. Katt just nu är allt bara jättejobbigt.. sitter och gråter. har just haft ett storgräl med hela familjen. för en tid sedan (ett halvår sen)...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Priscilla
·
Övr. Katt När räknar ni en katt som gammal? Tänkte på det när jag läste nån tråd om en "gammal" katt på 14 år... Min äldsta kisse blir 14 i år å...
Svar
19
· Visningar
1 210
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag håller tummarna för att det finns någon som ger sin katt RC's lightfoder...Någon? Jag skulle bli väldigt, väldigt glad om jag...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: kpist
·
Övr. Katt :D Är dom inte söta! Nova ska vara med sambon överallt! Sitter han vid datorn är hon med, sitter han på toa ligger hon i hans kalsonger...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Igår så kom tdl vet och vi skulle göra iordning tänderna på hästarna OCH kastrera lille "Röde" visst....då har han bara EN sten :crazy...
Svar
8
· Visningar
827
·
I
Övr. Katt Jag och pojkvännen har tagit hand om en 6 månaders kattflicka. Vi har nu haft henne i en vecka och i början var allting frid och fröjd...
Svar
18
· Visningar
2 062
·
Övr. Katt Finns det nått underbarare än att krypa ner i en (iofs nu iskall men sen varm) säng och få sällskap av 2-3 katter? Jag har t.o.m...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Några kanske kommer ihåg att jag berättat att Abbie blir konstig i ögat då och då? Håller i sig några dagar, tillräckligt kort tid för...
Svar
4
· Visningar
753
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 1 april 2025
  • Träning och hälsa del 12
  • Sommartid

Hund, Katt, Andra Djur