Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag jobbar hela dagarna och har rätt dåligt samvete för att min misse är ensam...Är i valet och kvalet om jag ska försöka skaffa en...
Svar
11
· Visningar
979
Senast: Lilla
·
Övr. Katt Försökte jämföra näringsvärdena mellan dom 2 fodersorter jag ger, dvs RC Fit32 och Specifiik FKD. Men Specific anger sina i gram/100g...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ok att katter gräver i lådan, men våra dom vet jag inte vad dom gör, det är så man t.om vaknar på natten/morgonen när dom sätter igång...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Ena katten verkar förstoppad, nån paraffinolja har jag inte hemma men har gett honom en tesked olivolja (i tonfisk, för att få i honom...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nu du Mandalaki ! :love: :love: :love: 14 månader och strax över 6 kg tung kille. 2
Svar
35
· Visningar
2 248
Senast: domino
·
Övr. Katt Minns ni för ett tag sedan att jag la upp en artikel här där jag hade skrivit om min underbara katthemskatt Vitnos? Nu har iaf...
Svar
8
· Visningar
842
Senast: snurpe
·
Övr. Katt eller hur :d :love: Mina mammas maine coon kattungar (sålda, ingen annons) http://www.annedotts.com/viol%20och%20jon.jpg...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Funderade om det även inom kattvärlden finns vissa individer som äter "konstig" mat... Annars anses ju katter vara kräsna... ;) Så...
Svar
16
· Visningar
1 486
Senast: bengibollen
·
G
Övr. Katt Ett katthem får in en välskött och jättefin katt. De gör ingenting för att finna ägaren, utan man lovar bort katten till en annan redan...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Har precis hämtat hem en nykastrerad Turbo.. snacka om att han är trött och groggy! :crazy: Iaf så skulle han vägas innan, och...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Cuaifeach
·
K
Övr. Katt Våra två stallkatter tar en hel del råttor och så, men får även kattmat (torrfoder), matrester, fisk ibland osv. De har självklart... 2
Svar
23
· Visningar
5 194
Senast: Kockan
·
T
Övr. Katt Min gamla hankatt (kastrat) är knepig. I of är han 13 år nu och ska väl få ha sina egenheter men... när min son springer så jagar han...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Kockan
·
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hur ofta ska man droppa frontline i öronen på en katt med skabb?Har hört olika... Tacksam för snabba svar, eftersom jag ska inom...
Svar
16
· Visningar
20 731
Övr. Katt Jag tror jag blir knas snart. Behöver behandla mina tre katter med sulfa, 2ggr om dagen i en vecka. Men det är ju helt omöjligt...
Svar
18
· Visningar
5 371
Senast: Bodbäckspålle
·
J
Övr. Katt Hejsan på er! Det är jag och min flickvän med den där katten som inte alls var kelig för ett tag sen. Vi fick henne, nästan 6 månader...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Icka
·
M
Övr. Katt Att RC har en med uppfödarklubb vet jag, men blev nyfiken på om HILLS erbjöd liknande tjänster,,,fick nåt som liknade ett kattungepaket...
Svar
3
· Visningar
1 556
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Efter mycket tjat har jag gått med på att sälja min kastrat hanne till min väninna, han är hennes "drömkatt" MEN hon ville ha en veckas...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: MissDaisy
·
J
Övr. Katt Nu har jag bestämt mig, och samlat mod. Idag ringde jag till veterinären och beställde tid för kastrering av min honkatt. På måndag ska...
Svar
14
· Visningar
1 176
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Skulle kastrera min kattunge. Veterinären konstaterade det jag misstänkte, att katten har blåsljud på hjärtat. Hon sa stora blåsljud på...
Svar
13
· Visningar
3 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka