Simon-bilder

Sv: Simon-bilder

Absolut ! Det är bra med katthem, det finns så många samlade, man hittar oftast sin katt/sina katter ganska fort.

Guuud, vilken bamse katt! Men söt var han! Jag tycker mina kissekatter e stora, men de e nog inte ens halva honom :P

//Ewa

Visst är han? Mamma har ett café ihop med hans matte och mamman min är hjärtligt trött på att alltid höra hur fin och snäll han är :smirk:

Tänkte väl det...annars hade jag fått helt fel bild av dig :rofl:
...förstod att det var mandalaki... :angel:

Jag är kortare, blondare, yngre... Hmm... Vi har nog inget gemensamt förutom katterna. Hon har samma smeknamn som min huskatt och så äger hon ju Simon som är min uppfödning.

Alldeles riktigt. Och inte gör nått dumt nu mandalaki
eusa_naughty.gif

Liknande trådar

Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
893
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och... 2
Svar
23
· Visningar
4 193
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Nattåget Stockholm-Kiruna...
  • 1 april 2025

Hund, Katt, Andra Djur