Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Fick hem vår nya kamera idag och byggde upp en liten studio här är några av bilderna :love: :rofl: :D Visst e hon...
Svar
14
· Visningar
989
Senast: Cecely
·
Övr. Katt Ngn som vet vad det kostar att avliva en katt hos veterinären?
Svar
4
· Visningar
4 047
Senast: caradan
·
W
Övr. Katt Har en kattpojk som blir två till sommaren. Jättemysig men han har snart rivit på varenda tapet i lägenheten (han är innekatt) Det är...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Why
·
C
Övr. Katt Nu har lille Simba flyttat hem till oss. En liten 12 veckors "vilde". Som några av er säkert har läst så fick vi avliva Harry, då han...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt Hur ska man göra när kissen ska träffa familjens vovve?! Hunden bor alltså inte med oss, utan det är våra familjer som har en hund var...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Marvin
·
Övr. Katt En av mina katter kräktes nyss :crazy: Hon är ungefär 7 månader gammal.. Annars så är hon precis som vanligt, verkar inte må dåligt...
Svar
8
· Visningar
1 459
Senast: annae
·
Övr. Katt Imorgon blir jag förhoppningsvis ägare till en sån här: Ska bli jättekul att se hur katterna tar denna uppfinning. 2
Svar
25
· Visningar
1 824
·
S
Övr. Katt Hej! Jag funderar på att para min katt. Jag vet dock inte vart jag ska vända mig! Jag hade tänkt att ta ungar "efter henne" i maj. Hon...
Svar
1
· Visningar
678
·
Övr. Katt Olika veterinärer säger olika saker, så nu blir jag förvirrad. Jag har två honkatter som är födda i augusti 2004. Jag vill absolut inte...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: fialotta40
·
Övr. Katt ...vilken respekt katten har för mig :angel: http://groups.msn.com/FinnFeaver/vrigt.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=440 2
Svar
20
· Visningar
1 365
Senast: Zenith
·
I
Övr. Katt Tänkte att alla experter här inne skulle få säga sitt ang kattmat & - sand. Är ju som sagt nybliven kattförälder och har liksom gått... 2
Svar
31
· Visningar
1 868
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Myser i elementsängen Ny stil i trädet. Tyckte det var bäst att luta bilden lite så hon inte ramlar ner ;) Lyckas alltid få...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: skrivartessan
·
Övr. Katt och jag är minst 20 kilo lättare *pustar* :bump: :bump: :banana: :banana: :bow: :bow: Nu ska vi testa njurfoder. 2
Svar
28
· Visningar
3 056
Senast: MissDaisy
·
G
Övr. Katt Hur länge är en katt dräktig? Kan dom bli dräktiga i december? Jag tog hem en hittekatt i december som bott på min allergiska kompis...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Gryla
·
Övr. Katt ...Har katter sträva tungor??
Svar
15
· Visningar
1 349
Senast: Cronis
·
E
Övr. Katt Jag har haft katt i hela mitt liv. Studerar just nu och saknar katter något kopiöst. Det som känns är väl dock att jag inte vet vad som...
Svar
5
· Visningar
824
Senast: lisa
·
B
Övr. Katt Jag måste erkänna att jag var något road över MissFideli(?) när hon berättade att hon gick till grannen för att kissa när hon inte hade... 2
Svar
27
· Visningar
1 920
Senast: rattalskare
·
B
Övr. Katt Hej Vi har ett hus på landet, där min far är varje dag (pensionär) fast han sover inte därute. Nu är det så att en familj lite...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: biven
·
S
Övr. Katt Jag har hittat min stora kärlek, men vet inte vad rasen heter. :smirk: Det var en amerikansk ras, tror jag, JÄTTESTOR! Har aldrig sett...
Svar
14
· Visningar
931
·
Övr. Katt Om ingen annan vill hålla tassen med mig så får jag väl göra det själv då...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka