Ånej. Jag håller på att bli en "såndär"...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare bengibollen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 920
Sv: Ånej. Jag håller på att bli en "såndär"...

Jag lovar, det går inte över. Min äldsta är snart 8 och jag är fortfarande likadan.
En sak som faktiskt är jobbig är när katten ligger i knät och det ringer i telefonen som står alldeles för långt bort ! När man vackert ringer upp 30 min senare och personen som ringt frågar varför man inte svarade, vad säger man då? Nej, min katt sov i mitt knä. Jo visst, idiotförklarad !!

Åh, det kan jag skylla på när Yoga väcker mig tidigt på morgonen och vill ha mat sen när jag börjar med Sols mat.
"Maten tover står du lilla bumman. Kom ligg hos mamma tället" :crazy:

(översatt till människosvenska: Maten sover förstår du lilla gumman. Kom och ligg hos mamma istället.)

Senast ändrad:

"Nej, nu ska vi inte äta förstår du, nu ska vi sova här inne i sängen för det är natten nu och maten sover

:rofl:

PRECIS sån är jag! Kan hålla låda hur länge som helst, hemma med bara katterna.
Jag har siameser som "pratar" mycket...hur tacksamma som helst att föra en konversation med...

Sitter f.ö och skriver alla mina inlägg med en hand nu, för att ena kissepissen ligger på den andra armen och sover så sött, så sött... :crazy:

Och jag kan inte lägga i rena lakan i sängen för en av katterna ligger där och sover efter att ha kommit in från snöyran.

.... jag väntade med att gå och duscha förut för att katten låg under badkaret (så skönt med golvvärme ju...). Det rinner ju ner vatten bakom då :o

Får man dra in sina föräldrar? :smirk:
När det är Tv-kväll hemma så ligger först katten (har ett konstigt beteende så han snuttar på en fårskinns-fäll) Sedan mamma som smeker honom (nästan hela tiden :devil: ) Sedan min kära far sedan jag har en pytteliten plats och får alltid ont i ryggen (undrar hur det kan komma sig :angel: ) och sedan på hela "kort"-sidan (2 sittplatser) Ligger en stor lurvig hund. Våran soffa är en hörnsoffa men vi sitter 4 på 3 sittsen... Så hela min familj är nog "sån där"

:rofl:

Nu känner jag ju mig nästan snål, som bara ger min katt 2-sitssoffan och tar hela 3-sitsen själv :o

Sambon får sitta på golvet :angel:

Snål? Nej bara egensinnig :devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Importera från USA
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka