Vad kostar det att avliva en katt?

Sv: Vad kostar det att avliva en katt?

Vi fick avliva vår halvårsgamla katt för ett tag sen, på Bagarmossens djursjukhus, och dom tog 400 kr för avlivning och omhändertagning.

Jag har hört priser från 400:- upp till 800:-. Det beror ju på vad man vill att dom ska göra med kroppen, om man vill att dom kremerar och ger tillbaka. Då blir dte naturligtvis dyrare.

Tack för era svar, nu behövs det troligtvis inte ändå som tur är, verkar som om jag kan få bort henne ändå till ngn på landet.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 136
Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Hazel
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Importera från USA
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10