Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ...min Tissunge har öronskabb :eek: finns det nåt förutom vet man kan göra själv???? 2
Svar
21
· Visningar
1 896
Övr. Katt Är fortfarande inte helt bra efter sin magsjuka. Hon äter dåligt, men dricker bra. Hullet är hemskt, hon är så insjunken och ser...
Svar
8
· Visningar
689
Senast: mandalaki
·
G
Övr. Katt Är det OK att spola ner kattsand i toan??? Eller hur gör ni när ni städar lådan??? Jag gör det flera gånger om dagen och då är...
Svar
19
· Visningar
8 037
Senast: LadySara
·
M
Övr. Katt <> Katter är smartare än hundar. Du kan inte få åtta katter att dra en släde genom ett snölandskap. <> Kvinnor och katter gör som de...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: Cronis
·
G
Övr. Katt I augusti förra året tog vi hand om en underbar hankatt som annars skulle blivit hemlös,anledningen till detta var att honkatten fått...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: MissFideli
·
B
Övr. Katt Jag har två katter (honor, syskon)...och den ena av dem gillar verkligen att klättra på gardinerna...eller klättra efter kläderna upp på...
Svar
6
· Visningar
683
Senast: Trillian
·
Övr. Katt På måndag får ni hålla tummarna för att jag inte svimmar. Jag ska försöka att så småningom, när jag är frisk, utbilda mig inom...
Svar
11
· Visningar
1 002
Senast: Prosit
·
S
Övr. Katt För två veckor sedan kallade mamma in familjens katter för natten. (dom har 4st) Men när mamma räknade igenom dom så var dom 5st...
Svar
7
· Visningar
871
Senast: Prosit
·
Övr. Katt ni som bara har en katt, hur går det? jag kommer ju få min lilla kisse i helgen nu, :love: och fått höra från mer än ett håll att de...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Min sista kvarvarande seniorkisse åker förmodligen till katternas himmel efter veterinärkoll på onsdag :cry: . (finns ingen anledning...
Svar
10
· Visningar
1 456
Senast: ameo
·
G
Övr. Katt Vilken sorts katt tror ni skulle trivas i en liten etta? (24 kvm, ett stort rum, en hall, ett litet kök och badrum, ingen balkong.) Jag...
Svar
4
· Visningar
1 918
Senast: Gisburne
·
Övr. Katt Mina katter har slutat sova i min säng! :cry: Jag trodde det skulle gå över, men nu har jag fått sova ensam i drygt två månader. Det... 2
Svar
26
· Visningar
11 335
Senast: staaria_
·
S
Övr. Katt Lilla goffen är jättesjuk. Var till veterinären i måndags för att jag trodda att han var förkyld. Fick chockbeskedet att han hade...
Svar
1
· Visningar
723
·
B
Övr. Katt Min bengal har alltid haft torr näsa. Ibland blir det nästan som en skorpa på den, så torr är den. Ganska snorig blir hon också. Inte så...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Hon har gått ungefär 6 steg sen igår kl 14, spytt 4 gånger sen kl 09.30 och druckit ynka kanske 30-40 ml. Inte ätit nått. Hon har ingen... 2
Svar
22
· Visningar
1 896
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt När jag kom hem igårkväll efter en lång dags arbete såg jag inte min lilla kisse som sprungit fram till dörren för att hälsa. Han kom...
Svar
12
· Visningar
10 210
Övr. Katt Här hemma har vi nu en 10 veckors kull.. :love: Fina va? http://www.annedotts.com/Lh%20kullen%20kopiera2.jpg Blir jobbigt när de...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: Tviggy1081
·
D
Övr. Katt Lånade kompisens digitalkamera och plåtade lite. :) Här är kort på mina katter Yoggi och Wilma :love: Yoggi poserar Mys i sängen...
Svar
17
· Visningar
1 077
·
L
Övr. Katt ...ja så skulle nog titeln vara på den mycket vetenskapliga undersökning tant håller på med just nu. "Det är inte lätt, men det...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: lisa
·
C
Övr. Katt Fick hem vår nya kamera idag och byggde upp en liten studio här är några av bilderna :love: :rofl: :D Visst e hon...
Svar
14
· Visningar
989
Senast: Cecely
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka